לא רק בן סטילר: הכוכבים הגדולים שחלו במחלת הסרטן, נאבקו - והחלימו

הקומיקאי האהוב שחשף במפתיע כי הוא אובחן לפני כשנתיים כחולה בסרטן הערמונית, הוא ממש לא הכוכב הראשון שחלה במחלה הנוראית והחלים. מכריסטינה אפלגייט ועד לרוברט דה נירו - הנה תזכורת אופטימית של הכוכבים שחלו במחלה - והבריאו

כריסטינה אפלגייט. 2012
כריסטינה אפלגייט. 2012 | צילום: GettyImages/אימג'בנק
בן סטילר
בן סטילר | צילום: יח"צ

יו ג'קמן

השחקן האוסטרלי חשף ב-2013 כי הוא חלה בסרטן העור, אך למזלו הרב היה מדובר בגידול קטן על אפו - ומאז הגילוי הוא ביצע חמישה ניתוחים להסרת הגידול. ג'קמן פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם תחבושת על אפו, וביקש מעוקביו להשתמש בקרם הגנה ולגשת לביקורות אצל הרופא שלהם.

 

כריסטינה אפלגייט

לנצח נזכור אותה כקלי באנדי מ"נשואים פלוס" (למרות שהיא עשתה מאז שהסדרה ירדה כל כך הרבה פרויקטים בהם היא בלטה), אבל האהבה שלנו אליה תהיה קיימת תמיד. ב-2008 אובחנה אפלגייט כחולה בסרטן השד, והיא החליטה לכרות את שני שדיה - וזאת למרות שהגידול התגלה רק באחד מהם. מאז החלמתה, אפלגייט הפכה לפעילה בולטת למאבק בסרטן השד.

 

רוברט דה נירו

גם שחקן אגדי וזוכה שני פרסי אוסקר לא חסין מפני הסרטן: בשנת 2003 הוא אובחן כחולה בסרטן הערמונית, וזמן קצר לאחר מכן הוא עבר ניתוח כדי להסיר את הערמונית שלו - ומאז הוא החלים מהמחלה. אגב, סטילר ודה נירו כיכבו ביחד בטרילוגיית "פגוש את ההורים", וכנראה זה מה שגרם לסטילר להרגיש בנוח ולהתקשר לדה נירו כדי להתייעץ איתו לגבי המחלה.

 

רוברט דה נירו ובן סטילר ב
רוברט דה נירו ובן סטילר ב"פגוש את הפוקרס הקטנים" | צילום: מתוך הסרט

קיילי מינוג

בשנת 2005 אובחן סרטן השד בשלביו המוקדמים בגופה של הזמרת האוסטרלית הקטנה, דבר שהוביל אותה לכך שהיא נאלצה לדחות את סיבוב ההופעות שלה שהתקיים אותו הזמן. היא עברה שורה של טיפולים כימותרפיים - וניצחה את המחלה.

 

קיילי מינוג על עטיפת האלבום The Abbey Road Sessions
קיילי מינוג על עטיפת האלבום The Abbey Road Sessions | צילום: יחסי ציבור

שריל קרואו

הרוקיסטית הזו חוותה את המחלה פעמיים בחייה: הפעם הראשונה הייתה ב-2006, אז היא אובחנה כחולה בסרטן השד ועברה טיפול שהביס את המחלה. הפעם השנייה הייתה ב-2011, כשבראשה התגלה גידול סרטני. מאז היא אמרה כי הוא לא גורם לה לבעיות גדולות ושהוא לא דורש טיפול, אך היא מקיימת בדיקות מפעם לפעם כדי לוודא שהכל כשורה.

 

ירוק
ירוק | צילום: getty

מייקל דאגלס

בנו של האגדה קירק דאגלס הוא אגדה מהלכת בפני עצמו, ובשנת 2010 הוא גילה כי הוא סובל מסרטן בגרונו. מאז הספיק השחקן זוכה האוסקר להיאבק במחלה וגם לנצח אותה - ומאז הוא השתתף בפרויקטים מצליחים רבים.

 

מייקל דאגלס
מייקל דאגלס

ג'רי האליוול

הזמרת הבריטי, לנצח "ג'ינג'ר ספייס" מהספייס גירלז, חלתה גם היא בסרטן השד - אבל במקרה שלה, זה קרה זמן רב לפני שהיא התפרסמה. הג'ינג'ית אובחנה כחולה כבר כשהייתה בת 18, והיא סיפרה כי זה היה מפחיד מאוד עבורה - והיא אפילו חששה כי תצטרך לכרות את שדיה. כאמור, מאז היא החלימה מהמחלה ודואגת לקדם את המודעות למחלה ברחבי העולם.