"זה מביך": דניאל גרינברג הטיפה לעוקבות שהתחילו עם בן זוגה - ריאיון של רוסלנה הזכיר פרט מפתיע

הארכיון זוכר הכל! דניאל גרינברג הטיפה לעוקבות שלה ששלחו הודעות לבן זוגה החדש והתחילו איתו, כשבמקביל ראיון עבר של רוסלנה רודינה צף שוב ברשת וחשף כי היא לכאורה עשתה זאת בעצמה, כששלחה לאייל גולן הודעות כשהיה תפוס. צפו

דניאל גרינברג, רוסלנה רודינה
דניאל גרינברג, רוסלנה רודינה | צילום: יח"צ / שוקה כהן

דניאל גרינברג לא מפסיקה לרדת מהכותרות בשבועות האחרונים, ולאחרונה אף הוציאה לאור את בן זוגה איש העסקים הצרפתי-יהודי, ריצ'רד אורלינסקי בן ה-58. בימים אלו היא נמצאת אצלו בחופשה בפריז והיא מציגה לעוקבות שלה את אורח החיים החדש שלה כמו גם הצצה למערכת היחסים שלה. באחד הסטוריז שהעלתה בסוף השבוע ביקרה האמא לשניים את הישראליות, שהחליטו לשלוח לבן זוגה החדשה הודעות באינסטגרם.

"הוא מתעצבן שבנות כותבות לו דברים רעים עלי" אמרה וסיפרה שיש עוד סוג של הודעות שאורלינסקי מקבל. "יפות שלי תכבדו את עצמכן באמת כאילו זה מביך, בנות מתחילות איתו. כבדו את עצמכן". אך מה שכנראה היא לא זוכרת זה שהיא הייתה בדיוק במקום הזה לפני כמה שנים. בסרטון טיקטוק חדש שרץ ברשת, נערך הקטע של דניאל יחד עם ראיון שעשתה רוסלנה רודינה אי שם ב-2019, שם חשפה האקסית של אייל גולן כי בתקופה שהייתה עם הזמר, גרינברג, אז בת 16 הייתה שולחת לאייל הודעות.

רוסלנה סיפרה שהיא הופתעה לשמוע שגרינברג לא מכירה אותה, מאחר והיו בקשר, כשזו הייתה נותנת לה עצות על דוגמנות. "שמרנו על קשר עד שהגענו למצב שגם מעריצה חוצה גבולות כמו לסמס לבני זוג שהיו לי באותה תקופה אז. שם נחצה הקו האדום" אמרה רודינה בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס". "דניאל הייתה מסמסת לאייל בזמן שהייתם ביחד?" נשאלה? ורודינה ענתה "גם. והיה לי עוד אקס שגם לו היא הייתה מסמסת. ואז היא גם יצאה איתו אחרי שנפרדנו".

דניאל גרינברג, בנה רון ובן הזוג ריצ'ארד אורלינסקי
דניאל גרינברג, בנה רון ובן הזוג ריצ'ארד אורלינסקי | צילום: אינסטגרם