"החיבור הוא מאוד חזק": נועה קירל מדברת על בן הזוג דניאל פרץ

נועה קירל עושה התאמות לרוח התקופה, ועם שיר חדש באופק היא משיקה מוצר חדש, מדברת על הקריירה מעבר לים, ההופעה הקרובה בריו והיחסים עם בן הזוג דניאל פרץ

זמן צפייה: 03:10

נדמה שגם נועה קירל עושה חישוב מסלול מחדש בתקופה האחרונה וכמו כולם צריכה להתאים את עצמה לרוח התקופה, אך עם השינויים נראה שגם היא מצליחה להביא דברים חדשים ולהפתיע כל פעם מחדש. אחרי שהוציאה מוצרי שיער, טיפוח ואיפור, בסוף השבוע האחרון השיקה הזמרת גם מכשיר טלפון של סמסונג במהדורה מיוחדת וממותגת, שיכלול גם חתימות אישיות בכתב ידה. באירוע ההשקה שנערך בנורדר בת"א סיפרה לנו היוניקורן על החודשים האחרונים ועל הקריירה בצל מלחמה.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: babash

 

"זו תקופה שהיא מורכבת לכולם, לא עמדנו במשהו שדומה לזה בעבר" סיפרה קירל והוסיפה "מנסים למצוא את הדרך בין המון עצב ובשורות קשות לבין התחום שלי, הפופ זה הדבר הכי שמח ורקדנים ותאורה ונצנצים וצריך להתאים את זה לתקופה. מצד שני אני מרגישה שהעם כן רוצה לחזור לשמוח ולהנות ולראות הופעות וגם את זה עושים" ועל הדרך חשפה כי בשבועיים הקרובים תוציא שיר חדש. כזכור, קירל הייתה אמורה להיות עסוקה בימים אלו בקידום הקריירה הבינלאומית שלה, לאחר שחתמה עם הסוכנות אטלנטיק רקורדס אבל הודתה "חד משמעית זה נהיה הרבה יותר מאתגר. לא אוהבים אותנו בעולם אי אפשר להתכחש לזה אבל זה לא עוצר אותי. הפוך, זה רק מדרבן אותי להראות לעולם מה זה ישראל וכנגד כל הסיכויים לא להמשיך".

נכון לעכשיו ההופעה שהייתה אמורה להיות ביוני במדיסון סקוור גרדן בניו יורק נדחתה למועד לא ידוע, אבל בספטמבר הקרוב היא תככב ב"רוק ריו" בברזיל לצד שמות ענקיים כמו אד שירן, שון מנדס, קייטי פרי ומריה קארי. "זה מטורף עוד לא עיכלתי את זה אבל לזה כיוונתי כל החיים שלי. כיף לעבוד קשה ולהגיע למטרות האלה וגם בתקופה כזאת לשים את ישראל על המפה בפסטיבל מוזיקה כזה גדול זה הדבר הכי חשוב לי ואני שמחה שיש לי את ההזדמנות הזאת".

האם דניאל פרץ בן הזוג שלה בחודשים האחרונים יסע איתו לאמריקה הלטינית לחוות את החוויה המטריפה? איך הם מתמודדים עם הזוגיות בשלט רחוק והאם היא חוששת לו בזמן שהוא עובד ומשחק בגרמניה? צפו בראיון בראש הכתבה.