עקץ בסטייל: כך הגיב עידן גלפר לדרמה בין אמילי קופר ושילה שלום

עידן גלפר החליט להגיב בדרכו שלו לדרמה החדשה של האקסית אמילי קופר וסוגיית מערכת היחסים עם שילה שלום, ומעלה פוסט בו מרמז "השנה הבאת לי כל כך הרבה דרמה, אבל לרוב את מנצלת, מבלבלת אותי"

אמילי קופר, עידן גלפר
אמילי קופר, עידן גלפר | צילום: אור גפן

בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן לראשונה כי אמילי קופר ושילה שלום נמצאים בתחילת של מערכת יחסים, זאת לאחר קבלת מידע מהימן וודאי. יומיים לאחר מכן החליט שלום להדוף את השמועות, ואף לספר כי הוא וחברתו לבית "האח הגדול" כלל לא זוג. קופר, מאוד נפגעה מהוידוי הלא נכון של שילה ואף התבטאה בפומבי שהיא "המומה וכאובה" לנוכח ההכחשות. בסטורי שהעלתה אתמול כתבה "פתאום הצד השני, שעד לפני רגע היה כולו שם, מחליט להכחיש את זה לגמרי, את כל מה שקורה, להגיד שהוא נבהל מהפרסום ותוך כדי להפוך אתכם לבדיחה. וואלה פוגע".

שילה שלום, אמילי קופר
שילה שלום, אמילי קופר | צילום: אינסטגרם

 

מי שמביט מהצד וככל הנראה מגחך לנוכח הסיטואציה זה עידן גלפר, שכזכור היה בן הזוג של קופר בבית "האח הגדול". השניים בחנו לרגע קצר את הקשר שלהם בחיים האמיתיים והחליטו להפריד דרכם. אי אפשר לשכוח את ההתקרבות של אמילי ושילה בבית, רגע לאחר שעידן הודח, מה שגרם לאי נעימות. גלפר החליט להגיב לסיטואציה בדרכו שלו, והעלה אתמול תמונה חדשה לפיד כשהכיתוב שלה בנויה מאימוג'י של אישה רוקדת וענן עם גשם, כמו השיר של קופר "רוקדת בגשם", כשלרקע התמונה מתנגן השיר של טונה "מסובבת אותו".

עידן גלפר
עידן גלפר | צילום: אינסטגרם

 

המילים, אומרות המון: ״השנה הבאת לי כל כך הרבה דרמה עד שאיבדתי קשר לטבע פה ושם יוצא גם איזה פריים איכותי, אבל לרוב את מנצלת, מבלבלת אותי. את מושכת ותוקפת, משרתת את מי? מת לראות ת'כתבה על כמה זה לא בריא״.