אחרי התקיפה: איציק זוהר החליט לאשפז את עצמו במוסד גמילה

הכדורגלן לשעבר החליט לאשפז את עצמו במוסד גמילה מסמים ואלכוהול, זאת לאחר התביעה ופרסום התקיפה בה הוא נראה נוהג באלימות כלפי בת הזוג לשעבר

איציק זוהר

איציק זוהר ידע ימים יפים יותר ומתמודד בחודש האחרון עם פרסום שלילי ולא מחמיא בעליל לאחר שסרטון שלו נוהג באלימות כלפי בת הזוג שלו לשעבר, מיטל אדרי, הופץ ברשת, זאת לאחר שהוגשה נגדו תביעה. היום פורסם בתוכנית "כאן ספורט" בכאן רשת ב' כי הכדורגלן לשעבר החליט לאשפז את עצמו במוסד גמילה לאחר המקרה האלים, במהלכו היה בגילופין.

על פי אותו דיווח, זוהר החליט לאחרונה לאשפז עצמו ב"בית מאזן", מוסד גמילה מסמים ואלכוהול באזור המרכז, זאת בעקבות קשיי התמכרות שאיתם זוהר מתמודד בחייו האישיים. "איציק החליט לקחת פסק זמן ופשוט לטפל בעצמו", כך מסר מקורב לכאן חדשות.

איציק זוהר ומיטל אדרי
איציק זוהר ומיטל אדרי | צילום: אור גפן

עוד הוסיפו בסביבתו כי "ההחלטה על האשפוז בבית המאזן היא 100% שלו. הוא פשוט היה במקום לא טוב בחיים והוא החליט שהוא חייב לעצור הכול ופשוט לעזור לעצמו בסיוע אנשי מקצוע. יש איתו בבית המאזן גם ניצולי מסיבת נובה ומילואימניקים שיצאו מעזה. זה מקום טיפול מאוד מקצועי ואיציק מקווה שזה ייתן לו את השקט ואת הסיוע שהוא צריך כדי לטפל בבעיות שלו ולחזור לחיים טובים יותר".