בעקבות האהבה החדשה? ליטל סמדג'ה עוזבת את באר שבע

השורדת לשעבר וזוכת "היפה והחנון", ליטל סמדג'ה חושפת כי בעקבות הזוגיות החדשה (יש לנו את כל הפרטים) והמצב הבטחוני היא רוצה לעזוב את באר שבע לטובת מגורים במרכז. קבלו את כל הפרטים

ליטל סמדג'ה ובן הזוג איציק
ליטל סמדג'ה ובן הזוג איציק | צילום: פרטי

כוכבת "הישרדות" לשעבר ליטל סמדג'ה לגמרי נמצאת על הגל. לצד העסק החדש שלה להרמה ועיצוב ריסים והאהבה החדשה בחייה, היא מתכננת גם מעבר דירה משמעותי מאוד. אחרי שנים ארוכות של מגורים בבאר שבע ובצל האירועים הבטחוניים הבלתי פוסקים, החליטה כוכבת הריאליטי לעזוב את בירת הנגב ולחפש דירה במרכז. סמדג'ה, אמא לשניים שהתגרשה לפני כשלוש שנים מיונתן סמואלוב פתחה פרק חדש בחיים והחלה לצאת לאחרונה עם איציק, רווק בן 42 מהמרכז שעוסק בהשכרת סוויטות. לטענתה, הוא מעניק לה נחת, ביטחון וגם עוזר לה עם הילדים, מה שמוסיף לרצון שלה להיות קרובה אליו.

ליטל סמדג'ה ובן הזוג איציק
ליטל סמדג'ה ובן הזוג איציק | צילום: פרטי

ביום שישי האחרון התייצבה עם בנה אמרי לזמן איכות אחד על אחד בהקרנה חגיגית של רשת גלי לסרט "להציל את היער" בקניון הגדול בפתח תקווה שם סיפרה כי היא התחילה לחפש בית חדש באיזור המרכז. בעקבות הזוגיות החדשה וגם עקב המצב הבטחוני היא מחפשת דירה באזור הרצליה או צפון תל אביב. "אני כבר לא מרגישה בטוחה כאן. ערים מעורבות כמו באר שבע זה פחד תמידי" אמרה והוסיפה "הילדים אוטוטו חוזרים לספסל הלימודים ולא בא לי שישבו בבית שנה. אני מחפשת שקט ובטחון".

ליטל סמדג'ה ובנה אמרי
ליטל סמדג'ה ובנה אמרי | צילום: אסף לב

 

עוד סיפרה: "כשקורה משהו בצפון ובדרום הארץ לאף אחד לא אכפת כשקורה משהו במדינה תל אביב זה זעזוע ומיד נוקטים פעולה. השנה אני הולכת להגשים את החלום שלי אם זה בעסק הריסים החדש, בזוגיות המבורכת הזו שנפלה לי ממש מהשמיים עם הבן אדם הכי מכיל, מפרגן ותומך ואם זה במגורים חדשים ובשקט נפשי ככל שניתן. והלוואי ויהיה כבר שלום וכל החטופים ישובו במהרה, זה החלום האמיתי".