"אני מאוהבת": דניאל גרינברג עושה סוף לשמועות

אחרי שבועות ארוכים של שמועות על מערכת יחסים חדשה, דניאל גרינברג חושפת בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מאוהבת. סביר להניח שמי ששבה את ליבה הוא איש העסקים ריצ'ארד אורלנסקי, ששמו נקשר בשלה לאחרונה

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

דניאל גרינברג החליטה לתת לעוקבות שלה אפשרות לשאול אותה כל מיני שאלות שקשורות לחיים האישיים שלה, וכשענתה על אחת מהן עשתה סוף לשמועות ואישרה לראשונה כי היא המשיכה הלאה. למרות שלא נקבה בשם הבחור החדש בחייה, לגמרי ניתן להסיק כי מדובר באיש העסקים ממוצא צרפתי ריצ'ארד אורלנסקי בן ה-58, גרוש ואב לארבעה שעל פי השמועות גם בילו יחד בחופשה רומנטית בסן טרופה יחד עם ילדיה, והמטפלת לשעבר מאיה זיו.

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

 

"מה איתך בחיי האהבה? נראה שאת שומרת לעצמך" שאלה אחת העוקבות, כשדניאל הגיבה " I'm inlove". עוד נשאלה הכוכבת, שנמצאת בארגונים האחרונים לקראת המעבר לבית החדש בנס ציונה, אותו היא מעצבת בטירוף בשבועות האחרונים מדוע היא "מנותקת" מהסביבה הקרובה שלה. "לפני הכל, באמת שאני מאוד מאוד עסוקה ואני לא ממש מצליחה למצוא זמן לחברות חוץ מחמישי וגם זה רק אם אני ממש ממש רוצה", ענתה דניאל וסיפרה "אני בתקופה של סדר משמעותי בחיים, מנקה את הנפש שלי מכל מה שמעיק עלי, מכל מי ומה שלא מרים אותי אנרגטית -אנשים/דברים/מקומות. בתקופה האחרונה אני בחרתי בדניאל. בוחרת להתעסק ולהתרכז אך ורק במה שחשוב, טהור ורלוונטי וזה לפני הכל אני ואז הילדים שלי, הקריירה שלי והדרך שלי. לצערי נוכחתי לגלות ולא פעם באיזו קלות אנשים משתנים לטוב ולרע כמובן אז פשוט זזתי". מעניין למי רמזה.

עוד נשאלה האם היא מרגיזה שהשנה שבה הייתה שוב במערכת עם אייל גולן אחרי הגירושים הייתה מבוזבזת בעיניה היא ענתה: "ממש לא! שום זמן ושום דבר הוא לא מבוזבז. הכל קורה מדוייק וכל דבר שאחנו עוברים בחיים קורה כדי להעביר אותנו שיעור כזה או אחר. גם הדברים הטובים וגם אלו שפחות. משיעורים לומדים על מנת להתמודד במבחן החיים, המציאות".