סליחה כפרות: הכוכבים שצריכים להתנצל בפני העוקבים שלהם

נועה קירל הצליחה לעורר את זעם המעריצות כשסירבה תחילה לבטל את המופע שלה למרות המצב הבטחוני, שרה נתניהו עצבנה את כולם עם הפוטושופ המוגזם ודניאל עמית והדר מרקס לא היו מספיק רגישות עם כל מה שקשור לנושא החטופים. לקראת יום כיפור - הנה הסלבס שראוי שיבקשו השנה סליחה מהעוקבים

נועה קירל, שרה נתניהו, דורין אטיאס, דניאל גרינברג
נועה קירל, שרה נתניהו, דורין אטיאס, דניאל גרינברג | צילום: אילוסטרציה

בעידן שבו כל מילה שצצה ברשתות החברתיות יכולה להפוך לסערה של ממש, מפורסמים רבים מוצאים את עצמם על המוקד בעקבות התבטאויות לא מתאימות, מעשים לא הולמים או פשוט חוסר רגישות. בימים אלו של חשבון נפש, והאמת? זה צריך להיות הנורמה במהלך כל השנה, 'סליחה' מהעוקבים הפכה לא רק לצעד מתבקש, אלא גם לחלק מהותי בתהליך השיקום התדמיתי שלהם. איגדנו לכם כמה מקרים בהם לדעתנו הכוכבים לא התנהגו כראוי, ועליהם ולבקש סליחה.

נועה קירל וסערת קיום ההופעה בפארק הירקון

נועה קירל | צילום: שחר נרדע

 

נתחיל בדוגמא הטרייה והגדולה ביותר, שהתקיימה לפני קצת פחות מחודש כאשר נועה קירל קיימה מסיבת עיתונאים לרגל ההופעה של בפארק הירקון. בעוד שהצפון בוער, הטילים לא מפסיקים לעוף מעל שמי המדינה והחטופים עדיין מוחזקים בעזה עמדה הזמרת הצעירה בפני שלל עיתונאים והסבירה כי היא תקיים את המופע, כל עוד לא יבטלו אותה. קירל בת ה-23 אף הוסיפה :״אני לא רואה סיבה - כל עוד פיקוד העורף לא עוצר אותי - אני לא אעצור. מוזיקה זה הדבר הכי מקסים שיש בעולם, אני מחויבת לתת את זה לקהל שלי ולמדינה שלי״. אך רבים התרעמו על ההצהרה הזו של קירל, כינו אותה "מנותקת", בעיקר המעריצים והמעריצות הצפוניים שלא רצו לסכן את החיים שלהם. לבסוף יום לאחר מכן החליטה לבטל את המופע, למרות שפיקוד העורף לא הנחה אותה. "חשבתי על זה הרבה והחלטתי לדחות את ההופעה למועד אחר בעקבות המצב הבטחוני החדש. אני חושבת שזו ההחלטה הנכונה, אני בחיים לא אסכן את הקהל שלי ואני רוצה לקיים את המופע המטורף הזה במועד חדש. שולחת אהבה וחיבוקים וחיזוקים, ומתפללת לימים שקטים יותר". האם קירל התנצלה? לא ממש, אבל עצם ההחלטה לבטל את ההופעה ולא לשים את הקהל שלה בבחירה מסוכנת, היא לפחות חצי נחמה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-part-181-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_p7jaihy1' duration='46']

דניאל עמית בחוסר רגישות משווע

דניאל עמית
דניאל עמית | צילום: רועי שור

המשפיענית ובלוגרית האוכל דניאל עמית לקחה את עניין ההומור השחור בזמן המלחמה קצת רחוק מדי, וייתכן וקצת עברה את גבול הטעם הטוב. בסטורי שהעלתה באוגוסט, כשעוד היו לא מעט אזעקות גם באיזור המרכז, העלתה שאלה לעוקבים שלה: "אם אתם במקלט ובא מחבל ומבקש שמישהו אחד יצא, את מי אתם מנדבים?" ופתחה תיבה לתשובות. הסטורי נשאר, אך בקבוצות השונות בפייסבוק רצו תגובות על החוסר רגישות להעלות שאלות כאלו בתקופה כל כך קשה של המדינה, בה אנשים נרצחו במקלטים או ממ"דים.

דניאל עמית
הסטורי שעלה באוגוסט | צילום: אינסטגרם

שרה נתניהו וסערת הפוטושופ בחג

ארה"ב וושינגטון ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה בקונגרס
ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה בקונגרס

ייתכן ויש לא מעט דברים שהזוג נתניהו צריך להתנצל עליהם, אבל בכל מה שקשור בעוקבים, נראה שיש מקרה אחד שלצערנו, הוא לא כל כך יוצא דופן. בליל הסדר שעבר, העבירו ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה נתניהו את החג במלון מפואר בירושלים בעוד ש-133 חטופים דאז היו מוחזקים בשבי חמאס. אשת ראש הממשלה מצאה זמן לערוך שיפוצים אינטנסיביים לתמונה בה צולמה יחד עם בעלה אוחזת את תמונת החטופים, ולהעלות אותה לחשבון האינסטגרם שלה. התגובה הייתה מיידית, והסערה הייתה גדולה במיוחד לאחר שהציגה מראה שנראה כמעט בלתי מציאותי. הביקורת נגעה לא רק למראה שלה, אלא גם למסרים שהעלאת התמונה הזו משדרת, במיוחד לאור תפקידה הציבורי.

בנימין נתניהו ושרה נתניהו
בנימין נתניהו ושרה נתניהו | צילום: אינסטגרם

דורין אטיאס יוצאת על המוכרניות, ואז מפרסמת קודי קופון בעצמה

דורין אטיאס
דורין אטיאס

במשך חודשים רבים ערכה דורין אטיאס קמפיין נגד המשפיעניות, או כפי שכינתה אותן "מוכרניות". "רק קודי קופון בראש שלכן. אתן מוכרניות הכי זולות, אתן לא משפיעניות. להשפיע זה דבר גדול. אפס אחריות כלפי אנשים שחושבים שהם צריכים קרם לחור של התחת ב-700 שקל. העיקר הבאת להם קופסה" אמרה בפודקאסט שלה, ומאז הספיקה להתבטא לא מעט כנגד כוכבות ספציפיות. אך נחשו מה קרה סביב חודש אפריל האחרון? רבים הופתעו לראות לפתע אין ספור סרטוני פרסומת של הסטייליסטית, שהחליטה להצטרף למרות הכל לחבורת המוסרות "קודי קופון". אין ספק שאטיאס צריכה להתנצל הן בפני אותן משפיעניות, והן בפני הקהל שלה.

View this post on Instagram

A post shared by Dorin Attias (@attiasdorin)

הדר מרקס וקוד הקופון על גבם של החטופים

הדר מרקס משתפת על חיי הדייטים בזמן מלחמה: "היה רק וי אחד וכל השבת דאגתי"
הדר מרקס

אם כבר במוכרניות עסקינן, עוד קו אדום שנחצה בכל הקשור לשימוש ציני במצב הבטחוני היא השדרנית הדר מרקס, שסביר להניח לא התכוונה לתוצאה, אבל יצא לה די רע. "בפעם האחרונה שפגשתי את רומי, חודש לפני שהיא נחטפה. היא עפה על המכנסיים המנומרים שלי ועכשיו כשאני מודדת אני רק חושבת איך היא תאהב ואיך יישב עליה ובא לי כל כך שהיא תחזור ותתעסק בבגדים ובמסיבות ובדרינקים כמו שבחורה בגיל שלה צריכה להתעסק". לצד הטקסט המרגש והתמונה שלה בתא המדידה, כמובן שהיה גם לינק מקודד לקניה ישירה עליו היא מקבלת עמלת מכירה.

הדר מרקס
הדר מרקס | צילום: אינסטגרם

דניאל גרינברג על כל הדרמות עם המטפלת

בזמן שהמדינה בוערת, אנשים מתגעגעים ליקירים שלהם ומפונים מבתיהם, דניאל גרינברג שוב מכניסה אותנו לקישקע של חייה הפרטיים, וחושפת הכל ברשתות החברתיות. אז נכון, אמנם זו הייתה אתנחתא קצת נחמדה אבל הסיבוך של הסיפור? מי מצליח לעקוב? גרינברג, החליטה לפטר את המטפלת שלה לאחר ש"הסתירה ממנה משהו". במשך שבועות ארוכים לא נחשפה הסיבה, עד שדניאל החליטה לפתוח הכל בעצמה - וסיפרה כי מאיה זיו הסתירה ממנה שהילדים עברו תאונת דרכים. בינתיים, היא דרשה מהבייביסיטר להסיר את התמונות מהאינסטגרם תוך שזו ממשיכה לבלות עם הילדים, יחד עם האקס אייל גולן שאף העלה אותה לבמה והקדיש לה שיר. אין ספק שדניאל חייבת לנו לא מעט דקות קריטיות מהחיים, אותן בזבזנו על לנסות להבין את השתלשלות האירועים.

גיא הוכמן עושה לנו בושות

גיא הוכמן ואשתו אביה
גיא הוכמן ואשתו אביה | צילום: אינסטגרם

בזמן שללא מעט אנשים בעולם יש ביקורת עלינו, גיא הוכמן עושה לנו שם רע בציבור. הקומיקאי, שלא פעם הלך רחוק מאוד כדי לבחון את דעת הציבור על ישראל והלך לסנגר עליה, ביוני האחרון הוא לקח את הדברים קצת רחוק מדי. כוכב הרשת טס יחד עם אשתו להופעה של קולדפליי ומסיבה שאינה ברורה, החליט הוכמן לקפוץ לבמה כשהוא עטוף בדגל ישראל, אך מעד ונפל, דבר שגרם לסולן כריס מרטין לעצור את ההופעה. "הוא בסדר? הוא לא מת או משהו, נכון?", אמר מרטין מול עשרות אלפי האנשים בקהל, "אוקיי, יופי. הוא הולך? זה היה מרשים, אני חייב להגיד לך. תוודאו שהוא בסדר ותתנו לו איזה סנדוויץ'". על פי משרד היח"צ של הקומיקאי נמסר כי הקהל בהופעה ביקש מהמאבטחים שהוכמן יוריד את דגל ישראל, בטענה שזה פוגע ברגשותיהם. המאבטחים, כפי שניתן לראות בסרטון בראש הכתבה, ניגשו להוכמן שיוריד את הדגל ובתגובה ניסה לעלות הוכמן לבמה כשהוא עטוף בדגל ישראל כאות מחאה. עוד נמסר מטעמו של הקומיקאי כי הסולן כריס מרטין התייחס לאירוע בקלילות ואף ציין שמדובר ב"מעשה מרשים". לפי התגובות ברשת, נראה שמעשה קצת הביך את הישראלים, ולא ממש גרם להם לגאווה.

@news_ilצפו: גיא הוכמן, עטוף בדגל ישראל, ניסה לפרוץ לבמה במופע של קולדפליי ונפל. בעקבות כך כריס מרטין עצר את המופע.♬ סאונד מקורי - חדשות בזמן אמת

אליקו כהן ולירז ארז מתעלסים בפומבי

לירז ארז, אליקו
לירז ארז, אליקו | צילום: אינסטגרם

 

מערכת היחסים של אליקו כהן בן ה-52 ובת הזוג שלו לירז ארז בת -19 ידעה לא מעט כותרות. תחילה היה זה פער הגילים של השניים שגרמה לגולשים להיות בהלם, וכמובן בל נשכח את ההיריון המפתיע והלידה שהתרחשה בשידור חי. מילא אתם מאוהבים, אבל נראה שכל עניין הנשיקות הרטובות בפומבי וברשתות החברתיות זה קצת יותר מדי ממה שאנחנו מסוגלים לשאת. אחרי שפורסם באינסטגרם תיעוד של השניים מתעלסים בקניון, זוג האוהבים (שאף הציג לנו במהלך הזמן גם משבר מתוקשר)  החליט להעלות סטורי תגובה. "אמרתי ללירז שזה לא יפה להתנשק בציבור", אומר אליקו בתיעוד "זה ממש לא יפה, לא בסדר, חבר'ה אתם צודקים", אמר באירוניה ולאחר מכן החלו להתנשק בתשוקה. אנחנו עדיין עם סיוטים מהסרטון הזה. מה עם סליחה?