אחרי שנה של זוגיות: עופר חיון הציע נישואים, הוא שוב מתחתן!

לאחר פחות משנה של מערכת יחסים שכללה גם מגורים משותפים, השחקן והדוגמן עופר חיון הציע לבת הזוג שלו להיות לו לאישה. אלו יהיו הנישואים השניים של הכוכב, שהתגרש לפני כארבע שנים

השחקן והפרנזטור עופר חיון לא מבזבז רגע, ונראה שאחרי שהיה כבר נשוי פעם אחת, מה שהסתיים במדרגות הרבנות - הוא הרבה יותר בשל במה שמתאים לו לחייו. החתיך בן ה-40 ידע מהרגע הראשון שזה זה, ואחרי פחות משנה של מערכת יחסים עם עומר כליף בת ה-27 הוא כרע ברך ושאל את השאלה המרגשת. במהלך חופשה זוגית הציע חיון לבת הזוג שלו להיות לו לאישה, והיא אמרה כן בשמחה!

השניים, שהכירו דרך חברים משותפים היו על הילוך מהיר באופן יחסי מתחילת הקשר שלהם, ואחרי שמונה חודשים של זוגיות דביקה ופוטוגנית במהלכה עשו כמה טיולים רומנטיים בחו"ל הם עברו לגור יחד. קצת לפני ערב השניים בילו יחד בחופשה מעבר לים, אז התרחשה ההצעה המרגשת. את הבשורה הפיצו השניים ברשתות החברתיות, כשהעלו תיעוד מהרגע המרגש.

עופר חיון, עומר כליף
עופר חיון, עומר כליף | צילום: אינסטגרם

אם הכל ילך כמתוכנן, אלו יהיו הנישואים השניים של חיון שהתגרש בשנת 2020 תשעה חודשים בלבד אחרי שהתחתן עם מי שהייתה בת הזוג שלו אז, ירדן בלום. השניים היו יחד כשנתיים עד שהתחתנו, וסיימו את מערכת היחסים שלו במהרה.