המטפלת על הסכסוך עם דניאל גרינברג: "עברנו יחד הרבה מאז התאונה. פתאום נזכרה"

בחודש ספטמבר, רגע אחרי שחזרה מחופשה משפחתית עם המעסיקה שלה דניאל גרינברג וילדיה, קיבלה מאיה זיו מכתב התראה מעורך דין ומצאה את עצמה להפתעתה בלב סכסוך מתוקשר. אך הסיפור לכאורה שזיו לא עדכנה את דניאל שילדיה עברו תאונת דרכים ("זה היה שפשוף, היא ידעה יומיים לאחר מכן") היה בכלל במרץ. למרות שהתנהגו כרגיל, גרינברג פתאום נזכרה. מה קרה שם? צפו

זמן צפייה: 03:38

מאיה זיו, הבייביסיטר שהועסקה על ידי דניאל גרינברג ואייל גולן עלתה לכותרות בחודשיים האחרונים לאחר סערה שהתרחשה עם אשתו לשעבר של אייל גולן. לאחר סכסוך, תביעה ואיומים ובעיקר מעטפת סודיות משונה חשפה גרינברג כי הסיבה בעקבותיה שלחה פניה מעורך דין לזיו שתסיר כל תיעוד של ילדיה מהרשתות החברתיות היא העובדה שהיא לא יכולה לסמוך עליה, זאת לאחר שילדיה היו מעורבים בתאונת דרכים בזמן שהיו איתה  במסגרת המשמרת של אייל. מאז הרוחות נרגעו, אך סביב הסיפור זיו הספיקה להפוך לשם מוכר ולקבל בשל כך קמפיין ראשון בכיכובה.

מאיה זיו
מאיה זיו | צילום: אור גפן

הבוקר, התייצבה החיילת היפה בת ה-20 על סט הצילומים בפעם הראשונה, לאחר שנבחרה לשמש כשגרירת המותג אופנת הספורט לנשים dp Active. בין הטייקים תפסנו אותה לשיחה, וגילינו דברים חדשים על הפרשה. מסתבר שאותה תאונה התרחשה כבר במרץ, ולא מדובר לטענת זיו בתאונה של ממש, אלא שפשוף קטן של הרכב. למרות זאת עודכנה גרינברג בשניה שחזרה מחופשה לישראל. מאז השתיים המשיכו לבלות יחד ולנהל שגרה כרגיל ואף טסו יחד לסן טרופה יחד עם בן הזוג החדש של גרינברג. בספטמבר, למרבה הפתעתה וממש משום מקום קיבלה זיו מכתב מעורך דין וכך התפוצצה בפניה כל הפרשה.

"לא היה משהו שהסתרתי, בסך הכל שפשוף קטן שהאבא ידע. זה קרה בחודש מרץ עבר הרבה מאז, טסנו יחד. היא עודכנה ברגע שהיא חזרה לארץ, לא הייתי עושה שום דבר אחרת כי לא הסתרתי כלום" סיפרה והוסיפה כי היא לא יודעת מדוע פתאום אחרי כל כך הרבה זמן דניאל נזכרה באירוע. כך, לפני כחודש, בעודה מועסקת אצל גרינברג, קיבלה זיו מכתב מעורך דין בלי שום שיחה מקדימה. מה הביא לזה? כרגע אין לדעת. "בשבילי היא תמיד הייתה חברה טובה, אחות גדולה" סיפרה זיו ולבסוף הוסיפה: "חד משמעית היה אפשר להתנהל אחרת. זה הדבר האחרון שרציתי, שזה יגיע לרשתות החברתיות".

עוד בראיון שבראש הכתבה מספרת זיו האם חשבה שתתפרסם בזכות העבודה אצל אייל ודניאל, איזה תגובות היא קיבלה על הסכסוך ומה היא חשבה על כך שדניאל אמרה שהיא שמחה להיות ה"מקפצה שלה" בקריירה. צפו