"אני לא יכולה להמשיך לחיות ככה, המשטרה מעורבת": דניאל גרינברג בחשיפה מפתיעה

דניאל גרינברג שנפרדה לאחרונה מאב ילדיה אייל גולן חשפה כי היא נאלצת לעבור דירה בעקבות מקרה שאת פרטיו טרם מסרה, ואף חשפה כי המשטרה מעורבת

זמן צפייה: 01:00

למרות הפרידה מאייל גולן, דניאל גרינברג ממשיכה לככב בכותרות בין אם בדברים שהיא מעלה לרשתות החברתיות או נסיעות עסקיות. אבל היום, בצילום כביכול תמים ששיתפה ממהלך נסיעה ברכב סיפרה יוצאת "האח הגדול" כי משהו גדול התרחש בחיים שלה, דבר שמצריך אותה לעבור דירה ואף סיפרה כי המשטרה מעורבת.

"יש משהו שלא שיתפתי אותכן" פתחה גרינברג את דבריה וברגע תפסה את תשומת ליבנו. "זה משהו כמו חודשיים, תקופה, משהו שמשטרת ישראל הייתה מעורבת בו ועדיין מעורבת בו, משהו שהוא די גדול" אמרה "אני הגעתי להחלטה עם עצמי שאני לא יכולה להמשיך לחיות בצורה הזאת" סיפרה בחשאיות ואמרה כי עדיין לא יכולה לחשוף את כל הפרטים.

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

"זה משהו שממש מצריך ממני סוג של לעבור דירה כי ברמה האישית ובשקט הנפשי שלי לחיות בבית הנוכחי זה קצת בעייתי אבל אני באמת נלחמת בכל הדבר הזה. זה מטורף אני אשתף אותכם בהכל זה ממש עצוב לי כי אני אוהבת את הבית שלי אבל יש פה משהו שהוא הרבה מעבר".

אנחנו כאן כדי לספר כי מדובר בשכן מטרידן, שעל פי החשד מצלם את גרינברג בביתה ברגעים אינטימיים לבדה, וגם לצד שני ילדיה המשותפים לזמר מיאל ורון. הכוכבת הגישה תלונה במשטרת רחובות שמטפלת בעניין אבל בכל זאת החליטה גרינברג לא לקחת סיכון נוסף ולעבור דירה.