יעל בר זוהר סופדת לאביה: "לא רוצה להיפרד, אין מישהו שאוהב אותי כמוך"

ימים ספורים לאחר שאיבדה את אביה, יעל בר זוהר סופדת בעצב ונפרדת במילים מרגשות לצד תמונות נוסטלגיות. "הייתי בטוחה שגם את זה תנצח. כנראה שגם אתה התעייפת. המבט האוהב שלך, האמונה שלך בי והדרך שהלכת איתי תישאר לנצח"

יעל בר זוהר ואביה מנחם
יעל בר זוהר ואביה מנחם | צילום: אינסטגרם

ביום שלישי האחרון, לאחר מאבק ממושך במחלה, הלך לעולמו מנחם, אביה של יעל בר זוהר, והותיר אותה ואת בני משפחתה שבורי לב. אתמול, בעוד שגיא זו-ארץ עדיין נמצא בצילומי "הישרדות" בפיליפינים, נערכה הלוויתו של אביה. הבוקר, חלקה עם העוקבים שלה הספד מרגש לצד תמונות ממרוצת השנים.

"אבא שלי. איך נפרדים בכלל מאבא? אני לא רוצה להיפרד. נתת לי כל כך הרבה ממך. נתת לי הכל. אני מלאת זיכרונות ורגעים ואין כמעט נקודה שאתה לא נוכח בה. אבוש שלי כמה למדתי ממך. נחישות, עקשנות, חריצות. לימדת אותי לא לוותר. כשהזמינו אותי לאודישנים בתור ילדה הסעת אותי תמיד. באהבה. חיכית איתי שעות בתור...למרות שאמא חששה מהמקצוע כי הייתי ילדה צעירה - אני רציתי ואתה הקשבת ואפשרת לי לפרוח ולהגשים את החלום. נלחמת עבורי מול סוכנים ממולחים ומפיקים ותמיד ניצחת במשא ומתן מולם. הבינו שאין להם סיכוי מולך".

יעל בר זוהר ואביה מנחם
יעל בר זוהר ואביה מנחם | צילום: אינסטגרם

עוד שיתפה: "אין מישהו בעולם הזה שאוהב אותי כמוך. מעריץ מספר 1 שתמיד מתגאה בי. לכל מקום שהלכת, סיפרת שאתה אבא שלי, חילקת חתימות שלי/גלויות. כמה גאווה. לא משנה כמה סבלת.. וסבלת בשנים האחרונות, אבל נלחמת כמו נמר וניצחת כל פעם מחדש. אבא שלי סליחה על כל הפעמים ששקעתי בעצמי ולא באתי מספיק לבקר. סליחה שהייתי מתווכחת איתך לא מעט. זה רק מכוונות טובות.

אהבת את גיא שלי מההתחלה, חיבור משמיים. גיא היה מצחיק אותך וראיתי כמה אתה מאושר ואוהב אותו כמו בן שלך. היחידי שהצליח להצחיק אותך כמו שאף אחד מאיתנו לא יכל. אפילו הספיק לפני כמה ימים בשיחת פייס טיים מהפיליפינים להצחיק אותך. הפכנו משתי משפחות לאחת. באשפוז האחרון הייתי בטוחה שגם את זה תנצח. כנראה שגם אתה התעייפת. למרות שאני לא רוצה ולא מוכנה, הגיע הזמן להיפרד פיזית בלבד ולשחרר אותך מהגוף הכואב שבגד בך. אתה נשאר בליבי ובי ובילדיי לנצח. המבט האוהב שלך, האמונה שלך בי והדרך שהלכת איתי תישאר לנצח".