"אני מהלחוצות בהכחשה": כך אנה זק מתמודדת עם האיום הבטחוני

למרות הפאניקה בקרב תושבי ישראל, נראה שאנה זק מצליחה למתן את הלחץ ומקפידה להעביר את הזמן עד המתקפה האירנית בתעסוקה בדברים אחרים. בריאיון חדש על סט הצילומים, היא סיפרה על התחושות לצד המצב הבטחוני, החופשה הזוגית עם מרגי, וגם גילתה לנו האם דוד דביר התקשר להתנצל. צפו

זמן צפייה: 02:18

נראה שמדינה שלמה ממתינה בסבלנות, כולם דרוכים ומתוחים לקראת התקיפה של איראן וחיזבאללה. אבל בעוד שיש כאלו שמבטלים את כל התוכניות ונשארים צמוד למרחב המוגן, אחרים לא נותנים ללחץ להכניע אותם וממשיכים לשדר עסקים כרגיל. גם חברי הנבחרת של רנואר לא ביטלו את ההרפתקאה המתוכננת שלהם, וערכו את צילומי קמפיין החורף החדש בירושלים ב-24 שעות של פאן ועבודה קשה. "אני מהלחוצות בהכחשה", סיפרה אנה זק שחזרה זה עתה מאיטליה, מחופשה זוגית עם בן הזוג יהונתן מרגי, ועברה מנופש מושלם לאיום קיומי. "אני מכחישה את הלחץ, אני מנסה לא לחשוב על זה אבל זה מצב מאוד מלחיץ אז אני מנסה להתרכז בדברים אחרים", הוסיפה. כמה היא מכחישה? לא תמצאו אצלה בממ"ד קופסאות שימורים למשל, חטיפים או תאורה לשעת חירום. כל מה שאנה זק צריכה בשביל להתקיים, מסתבר, זה מים. על הסט סיפרה לנו אנה בין היתר על הטיול הרומנטי עם מרגי, תופעת זריקת החפצים לבמה, וגם: איך הגיבה כששמעה שדוד דביר כינה אותה "חסרת כישרון" והאם התקשר לבקש סליחה? צפו בריאיון בראש הכתבה.

אנה זק
אנה זק | צילום: דובב אגמי

 

את הערב, העבירו הפרזנטורים היפים, יעל שלביה, האב לעתיד ידין גלמן, טל מורד וברק שמיר בארוחת ערב חגיגית מבלי שום מחשבה על הטילים שעשויים להגיע. אחרי שישנו את שנת היופי שלהם, על הבוקר התייצבו בספרייה הלאומית לצילומי קמפיין מושקעים בין הספרים.

אנה זק, יעל שלביה וברק שמיר
בולסים ונהנים. אנה זק, יעל שלביה וברק שמיר | צילום: דובב אגמי

 

אנה זק, יעל שלביה, טל מורד, ברק שמיר וברק שמיר
אנה זק, יעל שלביה, טל מורד, ברק שמיר וברק שמיר | צילום: דובב אגמי

 

יעל שלביה
יעל שלביה | צילום: דובב אגמי
טל מורד, ידין גלמן, ברק שמיר
טל מורד, ידין גלמן, ברק שמיר | צילום: דובב אגמי