רגע אחרי שהודח מבית "האח הגדול": שילה נפצע בתאונת דרכים

יומיים אחרי שיצא מבית "האח הגדול", הדייר שילה שלום נפצע בתאונת קורקינט ברחבי תל אביב, זאת לאחר שמעריצים זיהו אותו ורדפו אחריו עד שגרמו לו ליפול. זה נגמר במיון - ועם כמה תפרים

זמן צפייה: 00:28

האם שילה שלם שכח מהסכנות הטמונות ברחבי ישראל? כי נראה שאחרי לא מעט ימים בבית הסגור הוא לא היה זהיר מספיק, ונפצע בתאונת דרכים. כמו כל מודח טרי, גם הדייר הנ"ל ערך סבב ראיונות, אך בדרכו לאחד מהם הוא נפל מהקורקינט לאחר שלטענתו מעריצים רדפו אחריו. נראה ששלום, שרכב על קורקינט חשמלי זוהה על ידי האוהדים שלו, שרק רצו תמונה עם הדייר האהוב עליהם, אך כל העניין הלך קצת רחוק מדי כשהם גרמו לו ליפול מכלי התחבורה ולהיפצע.

שילה שלום
שילה שלום | צילום: פרטי

 

בסרטון שהגיע לידנו, ניתן לראות את ידו הימנית של המתמודד החבול, לאחר שתפרו אותה בבית החולים, כמו גם את בגדיו המגואלים בדם. אין ספק שזו נחיתה כלל לא קלה לעולם האמיתי, אחרי שהיה עטוף בצמר גפן. כזכור, שלום נכנס בכניסה השניה אבל הספיק ליצור הרבה כותרות וגרר תשומת לב בעקבות החברות שלו עם אמילי קופר ומשולש האהבה עם עידן גלפר. הערב ייפגשו לא מעט מדיירי האח הגדול ביום הולדתו של גלפר, ואנחנו יכולים לנחש כי שלום לא יהיה בינהם.

שילה שלום
שילה שלום | צילום: יח"צ