"אחז בה בחוזקה ודחף אותה לקיר": כתב אישום הוגש כנגד איציק זוהר

כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר, איציק זוהר מצא את עצמו במרכזה של פרשה חדשה, לאחר שכתב אישום הוגש נגדו בגין תקיפה ואיומים כלפי האקסית מיטל אדרי

זמן צפייה: 08:50

באפריל האחרון התבשרנו כי איציק זוהר וזוגתו מיטל אדרי נפרדו, ימים ספורים לאחר שבילו יחד במסיבת יום הולדת וכעת, נראה שהעניינים מסתבכים ולא רק שהשניים סיימו את הדברים לא יפה, אלא שהבוקר הוגש בבית משפט השלום ברמלה כתב אישום נגד הכדורגלן בגין תקיפת בת זוגו ואיומים כלפיה. על פי אותה תביעה, נטען כי אדרי הותקפה לפני כחודשיים בלובי הבניין בה התגוררו השניים בבאר יעקב.

איציק זוהר ומיטל אדרי
איציק זוהר ומיטל אדרי | צילום: אור גפן

 

"ביום 16.4.24 בסמוך לשעה 00:41 חזרו המתלוננת והנאשם אשר היה תחת השפעת אלכוהול, מבילוי משותף ובין השניים התגלע ויכוח שטיבו אינו ידוע למאשימה", כך נכתב "בנסיבות המתוארות, נכנס הנאשם לבניין והמתלוננת עמדה מחוץ לבניין. או אז, יצא הנאשם מהבניין, ניגש למתלוננת, אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך, אחז הנאשם בחוזקה בשערה של המתלוננת והכניסה לתוך לובי הבניין", עוד נטען "לאחר שנכנסו זוהר והמתלוננת ללובי הבניין, התיישבה המתלוננת על רצפת הלובי, בעוד הנאשם התקרב אליה בצורה מאיימת. בהמשך, הלך הנאשם לעבר מעלית הבניין כשהשניים ממשיכים להתווכח. או אז, שב הנאשם לכיוונה של המתלוננת, בעוד המתלוננת הולכת לאחור, דחף אותה לעבר קיר הלובי, והמתלוננת התיישבה על רצפת הלובי. בהמשך, יצאו הנאשם והמתלוננת מהבניין".

עו"ד אביחי חג'בי המייצג את זוהר מסר בתגובה: "טענות מרשי יובאו בפירוט, כמקובל, בבית המשפט. ואולם אבהיר כי כתב האישום אינו משקף את המציאות ובת הזוג לא התלוננה כלל ואף מסרה בתחנת המשטרה כי מרשי מעולם מרשי לא פגע או ניסה לפגוע בה."