יקרה או לא? ההופעה של נועה קירל בסכנת דחייה שנייה

ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון כבר נדחתה פעם אחת בעקבות המצב הבטחוני ונראה כי כעת היא עומדת שוב בסכנה. למרות שאין עדיין אישור רשמי, על פי דיווחים עובדי ההפקה כבר קיבלו תאריך חלופי

נועה קירל | צילום: אלון לוין

לא מעט הופעות בוטלו בימים האחרונים בעקבות המצב הבטחוני והגבלות פיקוד העורף, המאפשרים התקהלות בגוש דן עד 2000 איש בלבד. ביום ראשון הקרוב, ה-20.10 תוכננה להתקיים ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון, מופע שנדחה כבר בעבר בגלל המצב הבטחוני אך שוב האירוע עומד בסימן שאלה. נכון לעכשיו אין עדיין החלטה סופית לגבי קיום ההופעה בשבוע הבא, אך גורמים מעריכים כי סביר להניח שההנחיות לא ישתנו בקרוב, והסיכויים בהם יאושר לקיים מופע של שישים אלף איש הוא כמעט אפסי.

כזכור, המופע היה אמור להתקיים בחודש ספטמבר ורבים זעמו על ההחלטה לקיים אותה כרגיל בעקבות המצב הבטחוני הקשה והחוסר יכולת של תושבי הצפון להגיע בבטחה. אך לאור ירי הרקטות לעבר המרכז הוחלט לדחות אותו ל-20 באוקטובר, עכשיו סביר שהמופע יידחה בשנית. על פי פרסום של רן בוקר, למרות שלא נפלה ההחלטה באופן סופי ועוד לא התקבלה תגובה רשמית מחברת ההפקות של המופע, עובדי ההפקה כבר קיבלו עדכון לשינוי וצפוי שההופעה תעבור ל-5.11.