"אין לי דבר רע להגיד עליה": בן אל תבורי מציג שלום עם האקסיות

בן אל תבורי מפזר אנרגיות טובות ומספר רק דברים טובים על היחסים שלו עם האקסיות, דני לוי ואם בנו תו פרינס, אורטל עמר. "היא ליוותה אותי בתקופה הכי קשה בחיים שלי" כתב

Benel2 Copy
דני לוי ובן אל תבורי | צילום: אינסטגרם

האם יש מצב שמאז הקאמבק של בן אל תבורי לחיים שלנו הוא מנסה לשדר אהבה וגוד וויבס? הזמר, שסיפר לאחרונה בריאיון לחדשות 12 כי חווה הטרדה מינית כשהיה ילד ושיתף איך השלים עם אביו, שימי, ועם אם בנו, אורטל עמר, ממשיך לפזר אנרגיות טובות בסשן שאלות תשובות שערך בחשבון האינסטגרם שלו.

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: עמית זיו

כשנשאל על היחסים עם האקסית הטרייה דני לוי, הסטייליסטית של משפחת קרדשיאן, ענה: "אני ודני כבר לא ביחד ואין לי דבר אחד רע להגיד עליה". עוד הוסיף: "היא ליוותה אותי בתקופה הכי קשה בחיים שלי, תמכה ותמיד הייתה שם בשבילי". לסיום החמיא ואמר: "מאחל לה שתגיע הכי רחוק שאפשר כי הכי מגיע לה, והיא תגיע בוודאות". גם לאקסית אורטל, איתה היו המון ויכוחים כשרובם פומביים, הוא רחש הרבה כבוד כשענה: "נכון לרגע זה היחסים עם אורטל בסדר גמור ואפילו יותר מבסדר. הבאנו לעולם ילד מדהים ואני באמת מאחל שנישאר ידידים/חברים טובים ושנצליח תמיד להבין אחד את השנייה בשביל תו המהמם". כדי לאשר את העניין אפשר לספר שהשניים אפילו החזירו עוקב אחרי שנים בהם לא עקבו אחד אחרי השנייה.

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: אינסטגרם