"איזה שינוי? אנחנו גמורים ממך": הסכסוך בין בן אל תבורי למשפחתו עולה שלב

אמנם בן אל תבורי עשה שלום עם אורטל עמר אבל נראה שיש לא מעט אנשים מבני משפחתו שלא כל כך מרוצים מהדרך שלו. "איך אתה ממשיך להכאיב לנו? איך אתה אומר שנטשנו אותך אחרי כל מה שאנחנו מנסים לעשות בשבילך?" כתבה בת אל אחותו

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון נתן בן אל תבורי ריאיון ארוך בו דיבר לראשונה לבדו ובכנות, מאז הפרידה המוזיקלית מסטטיק והמשבר שעבר אחרי חשיפת ההקלטות. באותו ריאיון חשף כי כולם נטשו אותו, אך אחותו בת אל פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה רגע אחרי התייחסות וכתבה שניסו לא פעם להתקרב וליזום, אך הוא מעולם לא טרח לענות להם. רבים מהעוקבים תהו מדוע החליטה לפחות את העניינים ברשתות החברתיות וכעת, היא עושה את זה שוב.

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: עמית זיו

 

תבורי פנה מוקדם יותר השבוע לאחותו וביקש ממנה לא להשתמש בשמו בתקשורת. "אחותי לא היית ולעולם לא תהיי", כתב לה בהודעת וואטסאפ אותה העלתה בת אל לאינסטגרם שלה. "אני מבקש ממך לא לכתוב לי ואם את רואה אותי ברחוב בבקשה להזיז את הראש. הפרסום לא עלה לי לראש, המשפחה שלי פשוט פגומה לצערי". האחות הפגועה החליטה שוב, לחשוף הכל באינסטגרם ולהגיב לו שוב מול כל העוקבים. "אתם שואלים למה אני פונה דרך הרשתות לאח שלי ולא פונה אליו ישירות, אז הנה תראו למה, זו התשובה שלו למה שכתבתי" אמרה בדמעות והוסיפה "אם אתה אומר שהשתנת איך אתה ממשיך לענות ככה. איך אתה ממשיך להכאיב לנו? איך אתה אומר שנטשנו אותך אחרי כל מה שאנחנו מנסים לעשות בשבילך? אמא שלך גמורה ממך כבר, אחיות שלך מאוכזבות ממך. אני כבר מיואשת. אז אל תגיד שאתה עובר שינוי ושהבנת".

בת אל תבורי
ההודעה ששלח בן אל לבת אל תבורי | צילום: אינסטגרם

 

בת אל תבורי
בת אל תבורי | צילום: אינסטגרם