"לא דמיינתי שזו ההזדמנות האחרונה לחבק אותה": מעיין אדם חושפת את השיחה האחרונה עם אחותה

מעיין אדם שיתפה את העוקבים בתכתובת האחרונה שלה עם אחותה מפל אדם ז"ל, שמצאה את מותה בטבח הנוראי בנובה ביער רעים. "לא לחצתי עליה לבוא ולא הראיתי מספיק רצון" סיפרה, ושיתפה שמפל הייתה אמורה להגיע אליה לארוחת ערב

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

"בשנה איחור" כך תיארה מעיין אדם, היא הגיעה לרחבת הנובה ביער רעים. הבוקר, שנה בדיוק לאחר שאיבדה את אחותה מתקפת הפתע הנוראית הגיעה המנחה והשורדת לשעבר יחד עם בני משפחתה, למקום בו נרצחה מפל אדם. ביממה האחרונה חלקה אדם עם העוקבים שלה את הרגשות הכואבים ואף שיתפה את השיחה האחרונה עם אחותה הקטנה, מבלי לדעת שאלו יהיו המילים האחרונות.

מעיין אדם
צילום: אינסטגרם

 

"בשעה הזו בדיוק לפני שנה מפל הייתה אמורה לבוא אליי, לשישי, היא התעכבה והתיישבתי לעבוד, כשבדקה דופק לא לחצתי עליה לבוא ולא הראיתי מספיק רצון". שיתפה לצד ההתכתבות מהשישה באוקטובר. "לא דמיינתי בסיוטים שלי שזו ההזדמנות האחרונה לחבק אותה. הלוואי שהיה אפשר להחזיר את הזמן לאחור, הייתי מתחננת שתיסע אליי ונועלת אותה פה". באותו בוקר נורא, שלחה מפל למעיין את המיקום שלה ומילותיה האחרונות היו "הם מעלינו. אני אוהבת אתכם". עשר דקות מאוחר יותר ענתה מעיין "בבקשה תני סימן. מה הסיטואציה?" ועד היום לא קיבלה תשובה. עוד שיתפה אדם את התמונה האחרונה שצילמה מפל בטלפון שלה, טנק שהאמינה שהגיע להציל אותה. סימן לצבא.

מעיין אדם
השיחה האחרונה. | צילום: אינסטגרם
מעיין אדם
צילום: אינסטגרם