"אני לא יכולה להמשיך, היא ממש צועקת פה": זה מה שקרה כשנועה קירל התראיינה

נועה קירל התייצבה לראיון ל"עולם הבוקר" המשודר ברשת13, אלא שעוברת אורח הפריעה לה באמצע ולא נתנה לה לנהל שיחה. אז מה קרה שם? קבלו את כל הפרטים

זמן צפייה: 00:31

נועה קירל הגיעה אתמול לאירוע של אדידס, להם היא משמשת שגרירה בישראל, אך במהלך ראיון ל"עולם הבוקר" ברשת 13 נתקלה בהפרעה בלתי צפויה של עוברת אורח שצעקה על הזמרת והפצירה בה לא להתראיין לערוצים השונים. לטובת ראיון, שישודר במלואו מחר בבוקר בתוכנית של עומר ירדני ורותם ישראל, התייצבה קירל עם מיקרופון ואוזניה בכדי לשמוע את המנחים מדברים איתה. "סליחה אני לא יכולה להמשיך כי היא ממש צועקת פה" אמרה קירל כשקולות חזקים של האישה נשמעו ברקע. "פשוט בושה, אל תתראייני, לא לערוץ 13 ולכל הערוצים האלה" אמרה בתקיפות. צוות ההפקה שהיה במקום הרחיק את המפריעה וכך קירל יכלה לשוב לראיון בשלווה.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: שוקה כהן

משחקי היורו 2024 מגיעים לשלבי ההכרעה ובענקית הספורט אדידס,  נותנת החסות הראשית לטורניר - קיימו אמש חגיגת כדורגל, בסימן ספורט ואופנה, אליה הגיעו הפרזנטורים של החברה בישראל, סלבס, ספורטאים אולימפיים, בכירי תעשיית הספורט ואנשי תקשורת.

לאירוע, שנערך באולם האירועים 'טראסק' שבתל אביב הגיעו בין היתר: אבי אברומי, לינוי אשרם, אנחל בונני, לרה גרנסיס, הגיימרים עידן תלם ודני לי ,הספורטאית הפארלימפית טליה אילת ונועה קירל, שאף עלתה להופעה בהפתעה.