שוב מתסיסה: לינה מח'ול האשימה את החיילים באונס פלסטינים

הזמרת לינה מח'ול שזכתה בעונה השנייה של "דה וויס" ממשיכה במסע ההכפשות של ישראל והפעם שיתפה פוסט בו היא מאשימה את חיילי צה"ל באונס פלסטינים אך מבלי לציין כמה עובדות חשובות. גיא איתן כבר מתכנן את הנקמה המתוקה שלו

לינה מחול

לפני 11 שנה, זכתה לינה מח'ול בריאליטי המוזיקלי "דה וויס". למרות שהיא מתגוררת בישראל, בעכו, ועד לפני כמה שנים ניסתה לפרוץ ולפתח קריירה מצליחה, היא מתחילת המלחמה משתפת תכנים פרו פלסטינים מלאי שנאה לישראלים. הפעם נראה שהיא עברה את הגבול, כאשר שיתפה סטורי והציגה לכאורה את חיילי צה"ל באונס פלסטינים, מבלי להציג את כל העובדות.

בתחילת השבוע המדינה סערה כאשר המשטרה הצבאית פשטה על מתקן הכליאה בשדה תימן בעקבות חשד להתעללות חמורה במחבל נוח'בה, ועיכבה לחקירה 9 לוחמי מילואים בחשד למעורבות באירוע. הדבר, גרם לזעם הציבור ותדהמה ואף מעשים שהלכו קצת רחוק מדי עם ניסיונות פריצה של אזרחים וחברי כנסת למקום. אך למרות המעשה השנוי במחלוקת, לסילוף האמת מישראלית שניסתה לעשות קריירה בפני קהל יהודי - לא ציפינו.

מח'ול העלתה סטורי לאינסטגרם בו שיתפה פוסט הטוען כי "הממשלה של ישראל דנה האם זה בסדר לאנוס פלסטינים", מבלי להזכיר בכלל את העובדה שמדובר במחבלי נוחבה שביצעו מעשים נוראיים בשבעה באוקטובר או שאותם חיילים אפילו נעצרו לחקירה. עוד הוסיפה "זה נראה למישהו לגיטימי? שואלת בשביל חברה".

הפוסט של לינה מחול
הפוסט של לינה מחול | צילום: אינסטגרם

גיא איתן, החליט לקחת כמשימה להתנקם גם בה על הדברים הקשים שניסתה להציג לעולם, והחל במאמצים למצוא את הטלפון והכתובת שלה, ואף חיפש לרכוש נחש כדי לתת ל"נחשה". גם אליאב טעטי לא נשאר אדיש לשיתוף שלה ופרסם "למחבל שבא להרוג לרצוח לאנוס ולשרוף גופות או לחטוף, לגיטימי בהחלט לדחוף לו, ולא מספיק אלא גם צריך שייכנס מהרקטום ויצא מהגרון. את יודעת למה? כי אם הוא היה בא לאנוס אותך או את הבת שלך ולשרוף אותה אח"כ, היית מדברת אחרת, ולא זו בלבד, אלא היית שוחטת אותו באותו הרגע".

גיא איתן מאיים
גיא איתן מאיים | צילום: אינסטגרם