"תמיד היה גיבור": אקי אבני מעדכן במצבו של אחיינו שחיסל את המחבל בכרמיאל

השחקן אקי אבני חשף בחשבון האינסטגרם שלו כי אחיין שלו נתן שמעון אבני הוא החייל שנדקר, ולמרות זאת הצליח לנטרל את המחבל בפיגוע הדקירה בקניון בכרמיאל. "תמיד היה הגיבור שלנו", כתב ועדכן במצבו

אקי אבני
אקי אבני | צילום: חדשות 13

אתמול בשעות הצהריים התרחש פיגוע מזעזע בקניון בכרמיאל, בו מצא את מותו החייל אלכסנדר יקימינסקי. כעת, חושף השחקן אקי אבני כי מי שנלחם והרג את המחבל רגע לאחר שנדקר הוא נתן שמעון אבני, בן אחיו, שלמרות הפגיעה והסיטואציה המלחיצה הצליח למנוע את המשך מסע ההרג שלו. בפוסט עם תמונות של החייל האמיץ, כתב אבני ועדכן במצב אחיינו.

View this post on Instagram

A post shared by Aki Avni (@aki_avni)

"ברוך השם נתן יצא מטיפול נמרץ. נתן עטוף בחיבוק משפחתי חם והכי חזק שיש בעולם מהמשפחה ועם ישראל כולו. נתן תמיד היה הגיבור שלנו ועכשיו כל עם ישראל יודע שהוא גיבור. נתן נדקר שלוש פעמים בחזה מידי המחבל בן העוולה בקניון בכרמיאל, התעשת, קם, וחיסל את המחבל ביריות ובכך מנע את המשך מסע ההרג". עוד הוסיף אבני: "אנו מחבקים ושולחים בלב כואב את תנחומינו למשפחתו של חברו אלכסנדר יקימינסקי הי"ד שנרצח בידי בן העוולה. יש כל כך הרבה אנשים מדהימים בעם הזה, כל כך הרבה נתינה ושותפות גורל, כל כך הרבה לב, כל כך הרבה עוצמות, אנחנו בהזדמנות היסטורית ובמלחמה על המדינה אליה חזרנו אחרי אלפי שנים ואותה הצלחנו להקים על נס במשך 76 שנים, המלחמה הזאת היא בפיתחו של כל אחד מאיתנו, רק אנחנו יכולים לשמור עליה, אין אחר מלבדינו, זה הזמן להיות חזקים, והכי חשוב להיות אחד בשביל השני".