"יש גם נשים כמוני - אני הכי מגעילה פה": מעיין אדם חושפת איך היא נראית אחרי הלידה

ימים ספורים אחרי ששיר אלמליח הציגה גזרה מתוקתקת ביציאה מבית היולדות, מעיין אדם משתחררת מבית החולים ומתעדת את עצמה עם בטן ומודה "לא חשבתי שאצא ככה, אבל כל אחת ומה שאלוהים זימן לה"

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

בשבוע שעבר הצליחה הדוגמנית שיר אלמליח לעורר סערה ברשתות החברתיות כשהציגה מראה מתוקתק ומוקפד רגע לאחר שילדה את בתה השלישית. בשמלה, עקבים, איפור ושיער מדוגם, העלתה אלמליח את הכיתוב "נהנתי מכל רגע" וגררה הרבה תגובות על המצג של נשים אחרי לידה. בערב שישי, היה תורה של המגישה והמשפיענית מעיין אדם להיכנס שוב לחדר הלידה, רק שהיא הציגה לנו את המראה האמיתי של מרבית הנשים בימים הראשונים לאחר הבאת ילדים לעולם.

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

כשהיא מציגה את הבטן שלה, סיפרה אדם לעוקבות שלה על התחושות רגע לפני שהיא עוזבת את המלונית של בית החולים. "לא חשבתי שככה אני אצא, יותר בכיוון של שיר אלמליח אבל כל אחת ומה שאלוהים זימן לה" אמרה וצחקה "אז אני עדיין עם הבטן. זהו אין תינוק בפנים, היא בחוץ. בצקות עוד יש והנה יש גם נשים כמוני, אני הכי מגעילה פה אגב כולן נראות ממש טוב ואני הכי מגעילה פה". למרות שאלו היו דבריה אנחנו חולקים עליה, ומודים לאדם על ההצגה הריאליסטית של החיים האמיתיים!

אדם, כזכור, גילתה כי היא בהיריון שני בסוף השבעה של אחותה מפל. רגע אחרי הלידה חשפו מעיין ובן זוגה יובל צלנר את השם המרגש שבחרו לבתם, ואת הסיבה לכך. השם שנבחר, קדם, על שם המפל הכי גבוה בישראל. " יום אחד נספר לך מה קדם להגעתך וכמה אפשרת לנו להסתכל קדימה. תודה שבאת לעולם הזה עשית אותו טוב יותר. אוהבים אותך, המשפחה שכאן וזו שלמעלה".