"בסופו של דבר היא ילדה אותי": דיג'יי שארפ מגיב על דבריה של אמו

דיג'יי שארפ נמצא בין הפטיש לסדן בכל הקשור לאמו ובת הזוג לשעבר פרידה עוזיאל, החליט לסיים את מערכת היחסים לאחר התבטאויות פומביות של אמא שלו כנגד חברתו. כעת הוא מתבטא ומספר "יש דברים שאין שליטה עליהם"

דיג'יי שארפ, פרידה עוזיאל
דיג'יי שארפ, פרידה עוזיאל | צילום: שוקה כהן

ביום רביעי שעבר, אחרי לא מעט התבטאויות לא הולמות שכתבה אמו של דיג'יי שארפ כנגד בת הזוג שלו, פרידה עוזיאל, הצמד שהחל רומן בבית "האח הגדול" החליט לסיים את היחסים בינהם. למרות האהבה השוררת בין השניים נראה שדעתה של אמו, שמכנה את עצמה "פרינסס שארפ" ברשת על פרידה גרמה לה לתחושות קשות, מה שהביא אותם להיפרד. בסוף השבוע האחרון התראיין שארפ לפודקאסט של ערן סוויסה, שם שיתף בכל התחושות המעורבות בין הרצון לכבד את אמו, לבין הקושי מול בת הזוג שלו.

דיג'יי שארפ, פרידה עוזיאל
דיג'יי שארפ, פרידה עוזיאל | צילום: שוקה כהן

"אני אוהב את אמא שלי מאוד ומכבד אותה. אני יודע כמה היא אוהבת אותי ואני מעריך אותה על כל מה שהיא עשתה בשבילי בחיים, היא רק דואגת לי ורוצה שיהיה לי טוב. היא לא רוצה שיהיה לי רע.  הדרך שהיא פעלה ואמרה את הדברים – עם זה אני לא מסכים, כי יש דרך לכל דבר. לא היתה דרך לעצור את זה. גם אחים שלי ראו שזה מצב קשה וניסו לעצור אותה". בנוסף, הוסיף וכתב בסטורי שלו "בסופו של דבר היא ילדה אותי...יש דברים שאין שליטה עליהם...לא מאחל לאף בן אדם להיות במקום שלי אבל הכל יסתדר בסוף".

דיג'יי שארפ
דיג'יי שארפ | צילום: אינסטגרם