ברוך שפטרנו: הארוס לשעבר של עדן פינס התגלה כתומך פלסטין

לפני חודשיים עדן פינס ומתיאס נורמן נפרדו וביטלו את החתונה, למרות "אהבתו לישראל", כעת נראה כי מתגלה הפרצוף האמיתי של כוכב הכדורגל עם פוסט תומך בפלסטין ואללה

עדן פינס, מתיאס נורמן
עדן פינס, מתיאס נורמן | צילום: אינסטגרם

אחרי קורל סימנוביץ ומישל גרציג כמעט וראינו עוד חתונה חוצת יבשות בין דוגמנית ישראלית וכדורגלן בינלאומי אבל לפני כחודשיים עדן פינס ובן זוגה הכדורגלן מתיאס נורמן נפרדו, חצי שנה אחרי האירוסים שהתרחשו מהר מדי. הזוגיות בין השניים הביאה המון כותרות, בין היתר בזכות העובדה שנורמן משחק בליגת העל הסעודית והמפגשים שלהם נערכו בעיקר בדובאי, שם שהו לא מעט יחד. במשך זמן רב השניים לא התקדמו עם אירגוני החתונה, אבל המשיכו לשדר עסקים, כולל הצהרות כי נורמן אוהב ישראל ואפילו "יודע כמה מילים בעברית" אך נראה שמאז הפרידה הכל השתנה.

עדן פינס, מתיאס נורמן
עדן פינס, מתיאס נורמן | צילום: אינסטגרם

 

בסוף השבוע האחרון, העלה הכדורגלן בו נראים מאות מתפללים מוסלמים אל מול דגל פלסטין, ואף הגדיל וכתב "אלחמדולילה". הסיפור לא נגמר בכך אם כי ביממה האחרונה העלה עוד תמונות דומות עם אותו כיתוב, כשהוא מודה לאלוהי האיסלאם. פינס, ישראלית ציונית כמובן לא הייתה מקבלת שום הצהרות שכאלו, שכן דעתה לגמרי שונה. רק בתחילת החודש תקפה מפגינים שהגיעו למחאות לציון יום הנכבה: "חבורה של זבלים, מפגינים ומציינים את יום הנכבה. חבורה של פח אשפה שמקבלים פה זכויות שלא יקבלו בשום מדינה אחרת. מקבץ של אנשים בלי בושה ובלי מוח, שהאזרחות צריכה להשלל להם עוד אתמול! ואיך הממשלה שלנו נותנת לזה לקרות? בשם הדמוקרטיה?! חלאס!". איך אומרים? ברוך שפטרנו מעונשו של זה.

מתיאס נורמן
מתיאס נורמן | צילום: אינסטגרם
מתיאס נורמן
מתיאס נורמן | צילום: אינסטגרם