אליאנה תדהר חושפת בדמעות: "רק עכשיו מצליחה להרים את הראש ולסמוך על עצמי"

אליאנה תדהר, שהפכה לאמא לראשונה לפני כשלושה חודשים משתפת על התחושות לצד התפקיד החדש. "כל מה שאת מרגישה לגיטימי, הכל זמני, למרות שזה לא מרגיש ככה" עודדה אמהות אחרות וסיפרה על הקושי ההתחלתי בהנקה

אליאנה תדהר

אליאנה תדהר, כוכבת הילדים האהובה שהפכה לאמא לראשונה ממש לאחרונה, שיתפה בסשן שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם על החוויות שלה כאמא טרייה. השחקנית, שהביאה לעולם לפני שלושה חודשים את בנה הבכור לה ולבעלה לי בירן בלידת מים, סיפרה על החודשים הראשונים ועל ההתמודדויות איתן היא מתמודדת. "אף אחד לא יכול להכין אותך לחודשים הראשונים" כתבה לצד תמונה שלה מניקה והוסיפה "את לא מדמיינת התקף גזים או להילחם על הנקה. עכשיו אני סוף סוף יכולה להגיד שאני קצת מצליחה להרים את הראש בביטחון ולסמוך על עצמי".

אליאנה תדהר
אליאנה תדהר | צילום: אינסטגרם

 

עוד שיתפה תמונה שלה דומעת במחלקה רגע אחרי הלידה ונזכרה איך הייתה מאוכזבת מחוסר ההצלחה שלה בהנקה. "כל מה שאת מרגישה לגיטימי, הכל זמני, למרות שזה לא מרגיש ככה. אל תחשבי רחוק, רגע אחרי רגע, תבקשי עזרה ותהיי גאה בעצמך, את עושה את הדבר הכי מדהים וקשה בעולם". עם עוד היה חסר לכם נרמול, סיפרה הכוכבת שמדגמנת הלבשה תחתונה כי היא סבלה ועודנה סובלת מסימני מתיחה. היש אנושית כזו?

אליאנה תדהר
אליאנה תדהר | צילום: אינסטגרם