הבקסטריט בויז בהופעה: נוסטלגיה, פלירטוטים והצעת נישואין!

הבקסטריט בויז, מלהקות הבנים הפופולריות ביותר בשנות ה-90, סחפו את הקהל הישראלי בהופעה הראשונה מתוך שלוש, באמפי פארק רעננה. חברי הלהקה ביצעו את הלהיטים הגדולים והוכיחו שלמרות כל השנים, הם עדיין יודעים לתת שואו על הבמה, לפלרטט עם המעריצות ולהפתיע ברומנטיות • ביקורת הופעה

הבקסטריט בויז בהופעה
הבקסטריט בויז בהופעה | צילום: אורית פניני

ההופעה הראשונה של להקת הבנים האמריקאית, הבקסטריט בויז, הוכיחה שהפופ של שנות ה-90 עוד חי ובועט. הקהל שהיה מורכב כמעט כולו מהמין הנשי, לא הפסיק לשאוג ולצווח לחברי הלהקה ולענטוזים האינסופיים של ניק, שכנראה והבלונד שלו השתבח עם השנים. המופע שילב ביצועים של הלהיטים הגדולים של הלהקה וגם שירים מהאלבום האחרון, על שמו קרוי מסע ההופעות "In A World Like This".

הערב נפתח עם השיר "The Call", כשחברי הלהקה לבושים בחליפות כחולות, רוקדים ומזכירים לקהל את צעדי הניינטיז שאולי קצת מגוחכים בשנת 2015, אבל בהחלט נוסטלגיים. הבנים, האווי דורו, איי. ג'יי מקלין, ניק קרטר, בריאן ליטרל וקווין ריצ'רדסון לא נתנו לגילם המופלג להפריע להם לשמח ולהקפיץ את הקהל.

 

לעוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

מדהים: חיות לבקניות מוכיחות שהן לא פחות יפות!

צפו: 10 פוסטרים של סרטים שהיו נועזים מידי והוחרמו

 

הבקסטריט בויז בהופעה
הבקסטריט בויז בהופעה | צילום: אורית פניני

"יש לנו כמה חוקים בהופעה", אמר ניק על הבמה, "חוק מספר אחד - תשתגעו ותצרחו כל המופע. חוק מספר שניים - מה שקורה במופע נשאר במופע. חוק מספר שלוש - מחר, כשתחזרו הביתה ותדברו עם ההורים, הסבתא, הבעל או החבר, וישאלו אתכם איך היה, תענו בקול צרוד ״היה מדהים!״ כי תצרחו כל הלילה. והחוק האחרון הוא - תתנהגו כאילו אתם בני 15 שוב!".

אכן כך היה, להקת הבקסטריט בויז שהוקמה עוד ב-1993 החזירה לפופ הניינטיז את הכבוד, והמעריצות יצאו מגדרן שכן סוף סוף חלום הילדות שלהן מתגשם. כשחברי הלהקה יצאו להחליף בגדים, הוקרן סרטון קצר שמסכם את כל השנים שלהם ביחד, הקהל היה בהיסטריה.

 

הבקסטריט בויז בהופעה
הבקסטריט בויז בהופעה | צילום: אורית פניני

"Incomplete" קיבל טוויסט כשקווין ניגן על קלידים וניק על גיטרה, long as you love me" "As היה מוצלח במיוחד, כשכל הקהל הרים שלטים של "Israel Love BSB" שחילקו מוקדם יותר. שירים נוספים שביצעו היו "I Want It That Way", "Shape of My Heart", "Quit Playing Games" ו- Everybody (Backstreet's Back). אך גם שירים פחות מוכרים מהאלבום האחרון בוצעו הערב אבל לא בטוח שכל הקהל קיבל את זה בזרועות פתוחות.

לצד ההומור של בריאן והענטוז של ניק, עלה גם לבמה בחור צעיר שניצל את ההזדמנות, כרע ברך והציע לבת זוגו נישואין: "אהובה שלי, אני רוצה לגרום לך להיות מאושרת כל החיים". הבויז התרגשו כשהיא הסכימה.

 

הבקסטריט בויז בהופעה
הבקסטריט בויז בהופעה | צילום: אורית פניני

"רק עכשיו חגגנו 22 שנה ביחד", אמר קווין, "ואנו מתנצלים שלקח לנו כל כך הרבה זמן להגיע לפה. אנחנו מודים לכם על האהבה שקיבלנו מכם לאורך השנים. זוהי אולי ההופעה הראשונה בישראל, אבל יהיו כאן עוד רבות". "אתם הקהל הכי טוב בעולם", הוסיף בריאן.

אחראי על החימום היה די ג'יי איתי גלו מ"אטיסוטו" עם סגנון ניינטיז כמו: "What Is Love", הספייס גירלז, אנסטסיה, בריטני ספירס ורבים נוספים, והלהיב את הקהל כמו שצריך.

חברי הלהקה לא הפסיקו לפלרטט עם המעריצות ואמרו ש"הבנות הישראליות הכי יפות בעולם", אפילו איי. ג'יי בלי בושה אמר: "Ladies, looking good". בין שיר לשיר הם סיפרו כמה שהם אוהבים את ישראל "אחד המקומות הכי מגניבים בעולם" והבטיחו שלא יחלפו שוב 20 שנה עד המופע הבא שלהם בארץ. אולי התכוונו למופעים שיתקיימו ביומיים הקרובים (20-21 במאי) שללא ספק יחזירו אתכם לילדות ויספקו לכם רגעים של נוסטלגיה.