ספייס אפ יור לייף! הספייס גירלז הוציאו בהפתעה שיר חדש לגמרי

תשע שנים שלמות חלפו מאז הפעם האחרונה שהספייס גירלז הוציאו שיר חדש לגמרי, ונראה שהתקופה הזו עומדת להסתיים שכן שלוש מהבנות התאחדו כדי להוציא שיר חדש לגמרי. אבל מה יגידו שתי הספייסיות האחרות?

ספייס גירלז
ספייס גירלז | צילום: יח"צ

 

בואו נודה בזה: באיזשהו שלב בחיים שלנו כולנו אהבנו את הספייס גירלז, לכל אחד מאיתנו הייתה איזו ספייסית אהובה וכולנו רצינו להיות בחבורה שלהן. זהו, אמרנו את זה, עכשיו אפשר להמשיך הלאה ולדבר על השיר החדש שלהן?

 

טוב, בעצם זהו לא שיר של כל הבנות, אלא רק של שלוש מהן: מלאני בי, אמה בנטון וג'רי האליוול (כיום הורנר). "Song for Her" הוא תוצר של שלוש הבנות שדלף לאינטרנט. למה רק שלוש ואיפה ויקטוריה ומלאני סי? ובכן, ויקטוריה סירבה להתאחד כדי להמשיך להתמקד בקריירת האופנה שלה (בינינו, גם ככה היא הייתה הפחות מוצלחת מבין כולן) ומלאני סי בחרה להישאר בקריירת סולו.

 

שלוש הבנות הנותרות הודיעו לפני מספר חודשים שהן מעוניינות להתאחד לכבוד 20 שנים ללהיט הראשון של הלהקה, "Wannabe", ונראה הסירוב של שתי החברות האחרות בלהקה לא מונע מהן לנסות להתקמבק - אך תחת השם GEM, ראשי התיבות של שלושתן. אבל אל תחשבו שוויקטוריה ומלאני כועסות על השלוש, שכן הן נתנו להן את ברכתן להמשך הדרך.

 

אז האם זה אומר שנקבל שירים חדשים של הספייס גירלז? סוג של. GEM הודיעו כי הן מקליטות חומרים חדשים, ו-"Song for Her" הכיפי הוא אחד מהם. אז כנראה שלא נצפה בהרכב המקורי מתאחד בתקופה הקרובה, אבל לפחות נסתפק בשלוש מהבנות היותר מוכשרות בו.