בגלל הביקור בישראל: המצרים קוראים לחרם על שאקירה

ביקורה האחרון של הזמרת שאקירה בישראל עורר זעם רב בקרב העם המצרי, שקורא כעת לביטול הופעתה הצפויה בחודש נובמבר. עשרות עמודי פייסבוק נפתחו בדרישה לבטל את ההופעה הקרובה במצרים

הנשיא שמעון פרס והזמרת שאקירה בוועידת הנשיא
הנשיא שמעון פרס והזמרת שאקירה בוועידת הנשיא | צילום: חדשות 10

ביקורה האחרון של הזמרת שאקירה בישראל, במהלכו השתתפה בוועידת הנשיא שארגן שמעון פרס, עורר זעם רב בקרב העם המצרי, הקורא כעת לביטול הופעתה במדינה, שצפויה להתקיים ב-29 בנובמבר במדינה. עד כה נחשבת הזמרת שמוצאה לבנוני לאהודה מאוד בעולם הערבי ובמיוחד במצרים, אולם ביקורה המפתיע בישראל שינה במעט את התמונה.

 

עשרות עמודים נפתחו בימים האחרונים ברשת החברתית פייסבוק בדרישה לבטל את ההופעה הקרובה במצרים. המחאה בפייסבוק התפתחה לכדי קמפיין רחב מימדים הקורא אף לא לאפשר לזמרת המצליחה להיכנס למדינה. רק לפני שלוש שנים קיימה שאקירה הופעת ענק במצרים בהשתתפות הזמר המצליח עמר דיאב. כעת נדמה שהמצב שונה לחלוטין, "אנחנו המומים מביקורה של שאקירה בישראל", אומרים מארגני קמפיין המחאה.

 

בדברים שנשאה בפתח הכינוס שהתקיים בשבוע שעבר בישראל, אמרה שאקירה כי היא שמחה להיות בארץ. "אין מקום יותר טוב להבהיר בו כמה דחוף להתחיל להשקיע את המקסימום בחינוך. יותר מבעבר, אנחנו צריכים ללמד מוחות צעירים, לא חשוב מאיפה הם באים. הדור הבא צריך לקבל את כל הבטחון והעידוד שאפשר לתת לו כדי שיהיה מוכן למחר". בהמשך דיברה על הופעה אפשרית בישראל, "הלוגיסטיקה לא באמת תלויה בי, אבל אני ממש רוצה להגיע להופעה בישראל".