מאמן מכבי ת"א אפי בירנבוים אחרי הניצחון על אבלינו: "נתנו רבע שלישי גדול"

מאמן מכבי ת"א אפי בירנבוים לאחר הנצחון על אבלינו: "לפעמים אחרי ארוחה טובה, רגילים למנה אחרונה טובה מאוד - היום היא לא הייתה". צפו בסיכום המשחק ובתגובות

אתר ספורט 5 מוסיף:

מכבי ת"א השיגה הערב (חמישי) את ניצחון הבכורה שלה ביורוליג עם 83:90 על אבלינו בהיכל נוקיה. חניכיו של אפי בירנבוים הפגינו משחק שוטף שהביא אותם להפרש שיא של 27 נקודות, אולם ברבע הרביעי הגיעה התרופפות שאיפשרה לאורחים לצמק עד להפרש בסיום.

שגיא ניר על התלות של מכבי ת"א בקרלוס ארויו
מכבי ת"א ניצחה את אבלינו 83:90 - צפו בתקציר המשחק

אפי בירנבוים אמר בסיום: "זה נגמר רק שבע, ברבע אחרון הם חזרו ופירקו את המשחק לבידודים. הם היו בלחץ וקלעו שלשות. הניצחון לא היה מוטל בספק, היה לנו הרבה דקות טובות וכשאנחנו משתחררים מהלחץ, משחק הריצה שלנו היה יוצא מהכלל. אני מרוצה מאוד מההשתלבות של בראון", הוסיף המאמן, "אני בטוח שהוא לא ממש מרוצה עד כה, ראו את האיכויות שלו בדקות יפות וטובות. אני פה בשביל להזכיר לשחקנים את הדקות הפחות טובות שלהם".

על השחקן המצטיין אמר המאמן: "אני חשוב ששחקן כמו ארויו אוהב את המשחק הזה, אבל אנחנו צריכים לעבוד הרבה כי יהיו משחקים יותר שקולים. ביורוליג יש הבדלים בין משחקי בית לחוץ אצל כולם ונצטרך לבוא לכל משחק ערוכים אחרת. עשינו שני משחקי אימון בשלושה ימים כדי לקבל ביטחון. אני מקווה שלאט לאט נצא מהתקופה הפחות טובה, בחצי הראשון היו לנו דקות פחות טובות ואנחנו צריכים ללמוד מזה".

קרלוס ארויו, שבלט עם 20 נקודות, הוסיף: "אני חשוב שנרגענו ביתרון הגדול שלנו, היינו צריכים להישאר בפוקוס, וזה קורה בכדורסל אבל הכי חשוב שבסופו של דבר ניצחנו".

טל בורשטיין סיכם: "הרגשנו טוב, נכנסו טוב למשחק, הצלחנו בדברים שעבדנו עליהם. היו דקות טובות ברבע השלישי, אולי בגלל ההפרש הגבוה לא היינו מרוכזים. בראון וארויו לוקחים תשומת לב מההגנה של היריב וזה משאיר אותי לבד".

מרקוס בראון, שתרם 15 נקודות למאמץ: "זה היה יום בו הכול עבד. היה לנו צ'אנס לשחק טוב, היינו אגרסיביים והיו לנו הזדמנויות לרוץ וניצלנו אותן". ליאור אליהו החמיא לרכז שלו: "השיתוף פעולה עם ארויו הוא נוח מאוד, כמו עם מספר 7 הקודם (ניקולה וויצ'יץ'). אנחנו יודעים בדיוק מה הוא יכול לתת לנו".

עומרי כספי אמר: "הם לא היו קרובים לסל במשך שש שבע דקות. אם ההגנה עובדת טוב ההתקפה שוטפת, יש לנו שני גארדים שיכולים להעניש את הקבוצה היריבה. כולנו ידענו את היכולות של ארויו ואני שמח שהוא עשה את זה ושימשיך ככה".