הגרלת היורוליג: מכבי תל אביב בבית עם ריאל מדריד ופרטיזן בלגרד

הגרלה נוחה יחסית לצהובים שיפגשו שוב את הספרדית שהדיחו בפיינל פור ואת הסרבים. עוד בבית: אפס פילזן, ארמני מילאנו וקבוצה נוספת שתגיע מהמוקדמות

פארגו מול רודריגס מריאל מדריד בפיינל פור
פארגו מול רודריגס מריאל מדריד בפיינל פור | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

רשמו לפניכם. מכבי תל אביב תתמודד העונה בשלב הבתים של היורוליג עם ריאל מדריד (ספרד), פרטיזן בלגרד (סרביה), אפס פילזן (טורקיה), ארמאני מילאנו (איטליה) וקבוצה שתעלה מהמוקדמות, כך נקבע היום (חמישי) בהגרלה שנערכה בברצלונה. יו"ר המועדון שמעון מזרחי והמנכ"ל אלי דריקס ייצגו את הצהובים בהגרלה. השניים ימשיכו משם לכינוס של ראשי קבוצות הליגה האדריאטית שיתקיים בשבת.

מרבית היריבות הן קבוצות שמכבי תל אביב מכירה היטב. אשתקד הביסו שחקניו של דייויד בלאט את הבלאנקוס בחצי הגמר שנערך בברצלונה. מול הסרבים הזיכרונות הן פחות טובים, כאשר לפני שנתיים הודחו הצהובים בהצלבה על ידי אותה פרטיזן בלגרד. מול אפס שיחקה מכבי הרבה פעמים בעבר. אגב, הפיינל פור השנה ייערך בטורקיה. ארמאני מילאנו המתחדשת היא סוג של סימן שאלה.

 

על פניו מדובר בהגרלה נוחה ביותר עבור סגנית אלופת אירופה, זאת לאור העובדה שהיא היתה יכולה לפגוש כבר בשלב הבתים את האלופה פנאתייניקוס או את ברצלונה החזקה. המחזור הראשון ייערך ב-20 בחודש אוקטובר, כאשר השלב המוקדם יסתיים ב-23 בדצמבר. ארבע הקבוצות הראשונות מכל בית יעפילו לשלב הטופ 16.