בלגיה נגד פורטוגל בשידור חי

הצטרפו לשידור הישיר של המשחק הכי מבטיח בשלב שמינית הגמר: בלגיה החזקה פוגשת את אלופת אירופה בהובלתו של מלך היורו - כריסטיאנו רונאלדו

המשחק התחיל!

אלופת אירופה בהובלתו של כריסטיאנו רונאלדו פוגשת את הנבחרת המלהיבה ביותר בשלב הבתים והמדורגת מספר 1 בדירוג פיפ''א לקרב ענקיות בשמינית הגמר של יורו 2020. מי תצא עם ידה על העליונה ותעלה לרבע הגמר?

הונגריה, גרמניה, צרפת, בלגיה. רצף המשחקים המשוגע של נבחרת פורטוגל ממשיך, ונראה שאם היא תגיע לגמר, היא תצטרך לגבור על כל אריות אירופה. החבורה של כריסטיאנו רונאלדו אמנם כבשה 2 שערים לפחות בכל משחק, אך ספגה 6 בשני המשחקים האחרונים וניצחה רק את משחקה הראשון בטורניר. פרננדו סנטוס ככל הנראה יבצע שינויים בהרכב, שכן דנילו יפנה ככל הנראה את המקום לוויליאם קרבאליו, נלסון סמדו יפנה את מקומו לדייגו דאלוט וברונו פרננדש יחזור להרכב על חשבונו של ז'ואאו מוטיניו.

הרכב משוער פורטוגל: רוי פטריסיו; דייגו דאלוט, פפה, רובן דיאס, רפאל גריירו; וויליאם קרבאליו, רנאטו סאנצ'ס, ברונו פרננדש; ברנרדו סילבה, כריסטיאנו רונאלדו, דייגו ז'וטה.

כריסטיאנו רונאלדו -רוצה לכבוש גם מול בלגיה | צילום: רויטרס

הבלגים מגיעים בטירוף. הם הצליחו לנצח את שלושת משחקיהם ביורו בזכות הכישרון האדיר שיש להם בחלק הקדמי, כשהם כובשים 7 שערים וסופגים רק שער אחד בלבד. רוברטו מרטינז יבצע מספר שינויים בהרכב שניצח את פינלנד, כשכל הכוכבים מתוכננים לפתוח כדי להבטיח את הניצחון.

שתי הקבוצות נפגשו 18 פעמים לאורך ההיסטוריה וזאת תהיה הפעם הראשונה שהן יפגשו במסגרת טורניר גדול. הפורטוגלים מחזיקים במאזן טוב יותר ולא הפסידו לחבורה באדום-צהוב כבר 32 שנה, ככה שניצחון בלגי יהיה משמח פי כמה וכמה. המפגש האחרון בין שתי הקבוצות נגמר בתיקו מאופס והיום, לפי תמונת המצב כרגע, צפויים לנו הרבה שערים.

בלגיה תחפש להמשיך לחגוג כל הדרך לזכייה | צילום: רויטרס

הרכב משוער בלגיה: טיבו קורטואה; טיבו אלדרווילד, יאן ורטונגן, דדריק בויאטה; תומא מונייר, אקסל ויטסל, קווין דה בריינה, תורגן הזארד; יאניק קראסקו, רומלו לוקאקו, דריס מרטנס.