מכבי חיפה הפסידה לדינמו בוקרשט 2:1 במשחק ההכנה האחרון

הירוקים שוב לא הרשימו במבחן האחרון לפני המפגש מול בוראץ במוקדמות ליגת האלופות. דבאלישווילי כבש ראשון, אך הרומנים הפכו את התוצאה

דבאלישווילי מול שחקן מכבי תל אביב
דבאלישווילי מול שחקן מכבי תל אביב | צילום: אורטל דהן, אתר ספורט 5

אז נכון שמדובר רק במשחק אימון אבל תשעה ימים לפני המשחק מול בוראץ במוקדמות הליגה האירופית, מכבי חיפה לא הרשימה. הירוקים הפסידו 2:1 לדינמו בוקרשט במשחק ההכנה האחרון לפני הבוסנים וסיימו את המחנה באוסטריה עם מאזן של שלושה הפסדים וניצחון אחד בלבד. הפעם הם הובילו כבר 0:1 עד לדקה ה-75 אך ספגו שני שערים תוך שתי דקות ונכנעו לרומנים, שגם החמיצו פנדל. ההגנה של החיפאים ובעיקר פילבסקי לא ממש ירצו לזכור את המשחק הזה. מצד שני, אלישע לוי פתח עם ארבעה שחקנים בחלק האחורי שלא שיחקו יחדיו עד כה (עותמאן, פאלח, פילבסקי, בולייט). בנוסף, המאמן ביצע מספר חילופים במחצית כדי לתת דקות לכמה שחקנים.

היריבה הרומנית ניסתה ללחוץ בדקות הראשונות ובדקה השישית פילאבסקי הרחיק ברגע האחרון אחרי טעות של ההגנה הירוקה. שלוש דקות מאוחר יותר, הגיעה הבעיטה הראשונה של החיפאים, אך דבאלישווילי בעט חלש ולא סיכן את השער. בדקה ה-14 עידן ורד ניצל טעות של הגנת דינמו, פרץ מימין והכניס כדור שטוח למרכז הרחבה. משם, דבאלישווילי כבש בקלות מקרוב את ה-0:1. 6 דקות אחרי השער, דנצ'לסקו הגיע לאחד על אחד מול דוידוביץ', השוער נפצע ובולייאט הציל מהקו. השוער החיפאי נאנק מכאבים והוחלף על ידי שאראנוב כתוצאה מהמהלך. רגע לפני המחצית (43), שאראנוב רשם הצלה יפה כשהדף בעיטה של טוצודין.

 

אלישע לוי ביצע מספר שינויים במחצית והכניס את ישראל זגורי, דלה ימפולסקי ושלומי אזולאי. אחרי דקות חלשות, הגיעה הזדמנות טובה של הרומנים כאשר קאיקו הקדים את שארנוב בדקה ה-60 אך פיספס את המסגרת. בדקה ה-67, דינמו זכתה לפנדל בעקבות ספק עבירה של פילבסקי אך לא ניצלה אותו כשגינאה בעט למשקוף. עדיין 0:1. שש דקות אחרי הפנדל ראינו משהו מהחיפאים כאשר ימפולסקי ביצע פעולה יפה. בדקה ה-75 קרן קצרה של דינמו הסתיימה בהגבהה לרחבה ונגיחה מקרוב של קרלטסקו בדקה ה-75, 1:1. דקה ה-77, גינאה כבש מ-8 מטרים אחרי טעות של פילבסקי, 1:2.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עותמאן, סארי פאלח, יוריצה בולייאט, אנדריי פילבסקי, יא יא סיידו, אייל גולסה, עידן ורד, וויאם עמאשה, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי. עוד שותפו: בויאן שאראנוב, שלומי אזולאי, דלה ימפולסקי, ישראל זגורי, טאחב טוואטחה.

דינמו בוקרשט: בלגרדין, רוס, דיאבט, גריגור, מוסט, טורצה, מרגריטסקו, פטרסקו, פאון, דניצלסקו, טצודין.