בין רונאלדו לריאל

מחיר הכרטיס? פרגוסון? פרשת העבדים? ייתכן שמעברו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד ייפול לבסוף דווקא בגלל משולש רומנטי. עוד סיפור קורע לב על שני ילדים ודוגמנית

פרשת רונאלדו, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד והעבדים נמשכת, ובעיתונות האנגלית, כדרכה, עושים מטעמים וממשיכים לנבור בכל החורים כדי לקבל פרשנויות ועדויות על המהלך שישנה לנצח את מפת הכדורגל העולמי (ואם לא, לפחות ימכור עוד כמה עיתונים).

הכוכב האחרון בהצגה הזו הוא השבועון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד", שטוען כי הכוכב הפורטוגלי קרוב לביטול מעברו לבירת ספרד בשל מערכת יחסים קודמת של חברתו הנוכחית עם אחד מכוכביה של קבוצתו המיועדת.

נדיירה גז'ארדו, דוגמנית ספרדיה בת 25 שמתמחה בצילומי חזה, כבר פגשה בעבר את המגן סרחיו ראמוס, אלוף אירופה שכנראה מוכשר בעוד תחום או שניים. בת הזוג של ילד הפלא אמנם יוצאת איתו בקביעות מאז ינואר, אבל כנראה שהיא שכחה לספר לו שהיא כבר מכירה כמה מהחברים החדשים בקבוצה החדשה שלו.

כריסטיאנו רונאלדו כבש לא מעט על הדשא, אבל כעת נצטרך לחכות ולראות אם הוא יצליח לכבוש את הקנאה שלו, ולהתמיד במעבר שהוא מנסה לבשל לנו כל הקיץ. אם לא, נאלץ לקבל את הטיעון של הצהובון הבריטי כסיבה למהפך. ואם הגברת גז'ארדו תהיה זו שתשאיר את רונאלדו במנצ'סטר, מחובתנו להראות לכם לעומק מה היתה הסיבה. פשוט, כי ככה מתנהגת עיתונות חוקרת.