נשיא פאלרמו: "אני לא מופתע מהיכולת של ערן זהבי"

מאוריציו זאמפריני ממשיך להחמיא לרכש הישראלי שלו: "הוא יותר סקורר מפסטורה". גם המאמן סטאפנו פיולי פרגן: "הציג יכולת טכנית ותנועה טובה"

ערן זהבי חוגג במדי הפועל תל אביב
ערן זהבי חוגג במדי הפועל תל אביב | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

ערן זהבי לא יכול היה לחלום על פתיחה כזו. אז נכון שמדובר במשחק אימון נגד יריבה חובבנית (ואל ונוסטה) שהסתיים בתוצאה 0:18, אבל הקשר הישראלי השאיר רושם חיובי מאוד במשחק ההכנה הראשון של פלארמו. שלושה שערים ושני בישולים העלו את רף הציפיות במועדון מסיציליה, שרוצה השנה להתקדם בליגה האירופית ובמקביל לעשות צעד נוסף בליגה המקומית אחרי שסיימו בעונה החולפת במקום השמיני.

שתי הדמויות הבכירות בקבוצה, המאמן סטאפנו פיולי והנשיא מאוריציו זמפאריני, לא חסכו במחמאות לישראלי, שהגיע לאיטליה על תקן שחקן בכיר.

 

"אני לא מופתע מהיכולת של זהבי", אמר הנשיא שצפה במשחק, "אי אפשר ממש להשוות בינו לבין חאבייר פאסטורה. הארגנטינאי יצירתי, הישראלי יותר סקורר ממנו. אני מרוצה מהקבוצה הזו ומהגישה שלה". זאמפריני אישר כי פאסטורה בדרך החוצה, דבר שלבטח יעזור למעמדו של זהבי, "יש ארבע קבוצות שמנהלות איתנו משא ומתן ואני לא מדבר על האיטלקיות. 99 אחוזים שהוא יימכר כי אנחנו כבר לא יכולים לעמוד בסכומים האלה".

פיולי לא התרשם במיוחד מהחגיגה הגדולה מול היריבה הצנועה, אך עדיין לקח את הדברים החיוביים מהמשחק וביניהם, ההופעה של מספר 7 החדש שלו. "הקבוצה מאוחדת וישנה התקדמות. ברור שאנחנו צריכים להתקדם עוד יותר, להיות מהירים, זריזים ולמצוא אחד את השני בקלות. זהבי? הוא הציג יכולת טכנית גבוהה ותנועה טובה".

 

על פי הנשיא והמאמן לא צפוי להגיע רכש משמעותי לקבוצה בתקופה הקרובה למרות מכירתו הצפויה של כוכב הקבוצה. בינתיים הוסיפו בכלי התקשורת המקומיים כי האוהדים שהגיעו למתחם האימונים מופתעים לטובה מהיכולת של הרכש הישראלי. בקיצור, ערן זהבי התחיל ברגל ימין.