הדחה בהפתעה כל הבית מועמד- מי יהיה המודח הבא?

רגע לפני פרק הדחה בהפתעה שישודר מחר (רביעי) בו כל דיירי הבית יועמדו להדחה ודייר נוסף יעזוב, חזרנו לכל ההדחות המפתיעות שהיו עד עכשיו בעונה. במי הצופים ייבחרו הפעם ומי הדייר הבא שיעזוב את הבית כבר מחר? צפו ברגעים הדרמטיים

כמו שאנחנו כבר מכירים ב"אח הגדול" שום דבר לא צפוי אבל העונה זה בלט במיוחד לאחר שלוש הדחות מפתיעות של דיירים חזקים שאף אחד לא יכל לצפות מראש.
ככל שהזמן עובר כל הדחה נעשית קשה וכואבת יותר גם לדיירים וגם לנו לצופים.

אח דינור, דינור, דינור.....זה התחיל עם דינור אבשייב שנכנסה באירוע הכניסה השנייה. בזמן שהותה בבית היא הספיקה להתחבר ליהב ולפרידה וגם לפתח יריבות עם אור.
היא הודחה שבוע בלבד לאחר כניסתה ואפילו שהיא הייתה זמן קצר החיסרון שלה בבית הורגש.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-05-part-03' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_632vx1b8' duration='129']

לירון טנג'י נכנסה אל הבית יחד עם אימה אורית והצטיירה כדיירת מאוד דומיננטית בבית. הדיירים (וגם היא) היו בטוחים שהיא תישאר בבית אבל להפתעת כולם היא הודחה שנייה.
ההדחה של לירון היממה את הבית וגם את אימא טנג'י. בהתחלה הדיירים היו בטוחים שמדובר במשימה סודית ושהיא עוד תחזור. בעקבות ההדחה שלה גם יחסי הכוחות בבית השתנו.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-09-part-02' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_n2qdomop' duration='180']

כניסתו של תום ברכה עוררה הרבה עניין, בעיקר אצל הדיירות בבית. בהתחלה הסתמן שתום ופרידה מתקרבים אבל אז הגיעה הדר ותום והדר התחברו מאוד מהר. תום היה דמות דומיננטית עבור כל דיירי הבית.
הוא הספיק גם לריב עם כמה וכמה דיירים - הבולטים בניהם דנה ודני. העזיבה שלו את הבית הצליחה להפתיע גם את חלק מהדיירים והותירה את הדר ללא החבר הכי קרוב שלה ואותנו עם סוף פתוח לגבי היחסים של השניים.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-12-part-02' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_q9qsrb6w' duration='162']

אז מי יהיה הדייר הבא שיודח מהבית ואיך זה ישפיע על הבית?  נגלה בפרק מחר בערב (רביעי) ברשת 13.

כתבות נוספות:
"הייתי צריך לתת צ'אנס לפרידה": רגע אחרי ההדחה תום ברכה חושף

משימת בית הציפורים הגדול היום השני: תקציר האירועים המרכזיים

זוהי הדיירת שחוזרת לבית "האח"