הברבי, הפאייטים והטווס: הלוקים הבלתי נשכחים מהשטיח האדום של "האח הגדול"

הערב (א') בשעה 21:15 , יחל אירוע הכניסה של "האח הגדול". מלבד הציפייה לקראת הדיירים החדשים, ישנה גם סקרנות סביב הלוקים המצופים ותהייה מה הם ילבשו על השטיח האדום. אז בגלל שאנחנו לא יכולים להתאפק עד הערב, החלטנו להיזכר בכמה אאוטפיטים בלתי נשכחים מהעונות הקודמות

סתיו קצין
היישר מהאריזה: סתיו קצין | צילום: מיכאל טומרקין

 

שרין הגיעה בלוק בלתי נשכח, עם שמלה משובצת כוכבים ונוצות בצבע כסף, וגרמה לנו להרגיש שמדובר בחגיגות בת המצווה שלה, בקטע הכי טוב שיש.

שרין אברהם
12 זה גיל מושלם: שרין אברהם | צילום: מיכה לובטון

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

כשחשבנו שראינו הכל, הגיעה הדוגמנית רומי נסט עם תלבושת שגרמה לנו לשפשף את העיניים ולשכוח לרגע איפה אנחנו נמצאים. רומי, שהציגה את עצמה כפאשניסטה, הגיעה לפרק הפתיחה עם בגד שהשאיר אותנו עם יותר שאלות מתשובות. זה טווס? זאת גלימה? כנראה שלעולם לא נדע.

רומי נסט
זה ציפור? זה מטוס? זאת רומי נסט | צילום: אמיר מאירי

 

הרבה לפני שהסרט ברבי עלה לכותרות, נטלי דדון הגיעה לבית עם חליפה בהדפס הבובה האהובה, והפתיעה את כולנו. יכול להיות שזה מה שבעצם התחיל את הטרנד, אנחנו לא שוללים.

נטלי דדון
נטלי דדון הברבי | צילום: מיכה לובטון

 

ואם חשבנו שהחליפה של נטלי דדון הביאה את ברבי למסך, סתיו קצין לקחה את הוורוד צעד אחד קדימה. היא לא הסתפקה בחליפה צנועה, אלא הגיעה בתור בובת ברבי בתוך אריזה. החיים בפלסטיק באמת פנטסטיים.

סתיו קצין
היישר מהאריזה: סתיו קצין | צילום: מיכאל טומרקין

 

חגית היימן סיפרה בתעודת הזהות שהיא מתרגשת להכנס לבית ומקווה למצוא שם אהבה, וזה הדבר היחיד שמסביר את חליפת הפאייטים שהיא בחרה ללבוש בכניסה. ככה זה, בחיפוש אהבה אין דבר כזה "יותר מדי".

חגית היימן
חגית היימן והפאייטים | צילום: מיכה לובטון

 

אסף גורן ידע טוב מאוד שמי שרוצה שיזכרו אותו צריך להתבלט, והחליט להוסיף טאצ' מיוחד לז'קט העור שלו. רק חבל שמדובר בכמות סיכות שנראית כאילו הוא הגיע היישר מטיול בצופים.

אסף גורן
נכון תמיד. אסף גורן | צילום: פייסבוק האח הגדול

 

יובל מעתוק נכנסה לבית כשהיא לבושה בסט של חולצה וחצאית בגוונים לבנים שהיא חד משמעית תוכל למחזר וללבוש גם בחתונה שלה. הסט גרם לנו לחשוב שהיא הרגישה שהיא תצא עם המיליון.

יובל מעתוק
יובל מעתוק הכלה

 

בשובה לבית "האח הגדול", דנה רון בחרה בלוק מעניין. כזה שגורם לנו לחזור בזמן לשנת 2015 ולשאול: האם השמלה בצבעי כחול ושחור, או שאולי בלבן וזהב?

דנה רון
דנה רון והשמלה המבלבלת | צילום: מיכה לובטון

 

תעודת הזהות של שניר בורגיל נפתחה כשהוא נוסע על אופנוע ושואל אם יוכל להיכנס איתו לבית. כמובן שהתשובה הייתה שלילית, אבל זה לא עצר אותו מלהגיע עם קסדה צבעונית בידו. לצידה, הוא לבש חליפה ורודה במיוחד ולא שגרתית, שגרמה לנו להתבלבל לגמרי.

שניר בורגיל והקסדה
שניר בורגיל והקסדה | צילום: מיכאל טומרקין

 

מה ילבשו הדיירים בכניסה לבית? איזו שמלה תתפוס את עינינו השנה? נגלה הערב, באירוע הכניסה של "האח הגדול" ברשת 13