מההדחה של תום עד ההעמדה הפומבית הראשונה - תקציר אירועי השבוע בבית

שבוע גדוש אירועים בבית שהפך לקן ציפורים עם שתי הדחות מפתיעות, כניסה של דיירת חדשה-ישנה ולראשונה העונה העמדה פומבית להדחה. תקציר אירועי השבוע בפינה "בקיצור אחי"

Bb S6 Ep15 Full.s 6

ההדחה של תום

ההדחה של תום שפתחה את השבוע שוב הוכיחה לדיירים ולצופים שאף אחד לא בטוח בבית. הדיירים הופתעו מההדחה של תום והדר ההמומה התחרטה שלא ניצלה טוב יותר את הזמן שלה עם תום לפני הדחתו מהבית.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-12-part-02' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_q9qsrb6w' duration='162']

משימת "בית הציפורים הגדול"

המשימה התחילה בחלוקת הדיירים לקבוצות - טווסים, דורסים ויענים, מטרת המשימה לאוסוף כמה שיותר ביצים.
רק החלוקה עצמה הביאה עימה לא מעט מתח בבית. הדיירים היו צריכים לעמוד במשימות שונת בניהן הגשה של תוכנית "המקור", העברת דגים מפה לפה, ריקוד חיזור ליונה וכמובן לילה לבן של גניבת ביצים ושינה בקינים.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2406231344' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_n99cn6r9' duration='70']

יהב- הדר- קורלי

יהב  מהשנייה שנכנס לבית סימן את הדר ואף פרק את רגשותיו בחדר "האח". ברגע שתום יצא מהבית יהב לא בחל לרגע דל ובמהלך משימת הציפורים אמר להדר שהוא בקטע שלה. הדר הייתה המומה מהוידוי האמיץ שלו וציינה שהיא לא תעבור מדייר לדייר וגם אם יקרה משהו זה לא יהיה בבית. קורלי שפיתחה רגשות ליהב הגישה מאוימת מצד הדר וגם שיתפה את שאר דיירי הבית במה שהיא חושבת על הקרבה בין הדר ליהדר.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2406232027' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_spxcx430' duration='68']

שובה של מלאני

מלאני נכנסה בהפתעה ועל כולם היא הייתה זכורה לטובה. הקולות נחלקו בין כאלה שרוצים להיות חברים שלה, נדלקים עליה וכאלה שמעריכים אותה כמו אורית, ששכחה שבהתחלה לא זכרה אותה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-14-part-03' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_12a2fzx1' duration='121']

הדחה בהפתעה בשידור חי 

בעוד ערב שנראה רגיל עבור הדיירים הם מתבשרים שאחד מהם הולך לעזוב את הבית לאחר ש"האח" העמיד את כל הבית להדחה בהפתעה.
לאחר הצבעות הקהל דנה בן שושן הודחה מהבית ויצאה עם מכנס קצר וקרוקס אבל עם הרבה קלאס והשאירה את הדיירים כואבים על לכתה ומודאגים ממי יחליף את דנה במטבח.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-14-part-04' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_c0d2api8' duration='199']

לראשונה העונה! העמדה להדחה הפומבית 

קבוצת הטווסים היא זו שניצחה במשימת בית הציפורים הגדול לאחר שהצליחו לאסוף הכי הרבה ביצים . מלבד האחריות שקיבלו על קביעת תקציב הבית הם עודכנו בשידור חי על ידי "האח" שיש להם כוח נוסף והוא לקבוע את רשימת ההדחה השבועית.
כל אחד מארבעת הטווסים (דנה הודחה ערב קודם)- הדר, פרידה, אמילי ונועם אמרו את שני שמות הדיירים שכל אחד מהם רוצה להעמיד להדחה. פרידה הפתיעה והעמידה להדחה את חברתה לקבוצה שישבה ממש לידה - הדר.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-15-part-03' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_fbj2rzrz' duration='330']

איך הבית הגיבה להעמדה להדחה? האם מישהו מהטוויסם התחרט על הבחירה שלו? ומי יהיה הדייר החמישי שיעזוב את הבית? בפרק הבא של "האח הגדול" ברשת 13.

כתבות נוספות: