תעודת זהות | שי שלום

המעצב שי שלום מסביר ש״יופי הוא השלם הגדול מסך חלקיו״ וחושב שאין צורך בהגדרת שינוי מודל היופי כמשימה, אלא לתת ביטוי לרצף תנועות המוביל לתודעת השינוי הדרוש

שי שלום

שי שלום

שי שלום
צילום: רמי זרנגר

| מהי ההגדרה של יופי בעינייך?

יופי הוא השלם הגדול מסך חלקיו. מראה חיצוני הינו ביטוי להתבוננות שטוחה ונטולת עומק. פרשנות היופי נתונה אך ורק לעיני המתבונן. היפה של היום יתכן כי רק אתמול נדמה כנאה פחות, והכעור של היום נדמה כי עד אתמול נחשב ליפה. מכאן נזילות המושג "יופי", שכל כולו הינו ביטוי לתרבות, זמן ומקום. דוריה למפל, הנה דמות המביאה לידי ביטוי חיבור מופלא בין יופי חיצוני ועל פי הנראה והנשמע גם יופי פנימי.

| מה דעתך על מגמת שינוי מודל היופי המתפתח היום?

מודל שינוי היופי אינו נמדד בחלונות זמן קטנים וקצרים כשל היום. בעקרון ובעיקרו הינו תהליך המבוסס על היבטים תרבותיים, חברתיים וגיאוגרפיים.

אין צורך בהגדרת שינוי מודל היופי כמשימה, אלא כביטוי לרצף תנועות המובילים לתודעת השינוי התפיסתי חזותי.

בזירה המקומית אין ספק, שהשגריר לשם כבוד ובפועל בניסיון חידוד המשוואה שיופי אינו ערך מוחלט, הוא מוטי רייפ. החזון והרעיון שאותם כמעט וניכס לעצמו כנושא הדגל, באים לידי ביטוי בשבועות האופנה האחרונים, בהם הוא עומד בראשם.

קריאת התיגר של רייפ על מוסכמות היופי אשר באו לידי ביטוי במיוחד על מסלולי תצוגות האופנה, ראויה בהחלט לעיון מעמיק. בכדי שתהליכים מסוג זה יובילו לאמירה חוצת זמן ומקום, הם נדרשים להיבחן בפרספקטיבה ארוכת טווח.

| איך היית מגדיר את קהל הלקוחות שלך?

קהל הלקוחות של הסטודיו מתאפיין ביכולת האישית לבחור את המעצב אשר אמון על מלתחתו.