חלקי גופה מבושלים למחצה נמצאו במטבח של אישה ש"הטילה כישוף" על אמה

טורילנה פילדס נעצרה לאחר שנמצאה גופה מבותרת בחצר ביתה. במהלך החיפוש נמצאו איברי גוף למחצה בסיר שהיה בתנור המטבח. החשש הוא כי מדובר באמה של החשודה

Bourbon County Detention Cente
טורילנה פילדס | צילום: Bourbon County Detention Center

משטרת קנטקי עצרה את טורילנה פילדס (32) לאחר שנמצאו חלקי גופה מבותרים בחצר האחורית בביתה במאונט אוליבר.

מי שמצא את חלקי הגופה והזעיק את השוטרים היה עובד תחזוקה שנשכר על ידי אמה של החשודה, טרודי פילדס (68) על מנת לבצע עבודות בביתה. כאשר הגיע לנכס הוא לא קיבל מענה. הוא ניגש לחצר האחורית ומצא שם, למרבה התבהלה, גופת אישה מבותרת. הוא מיהר לדווח על כך למשטרה.

השוטרים שהגיעו לזירת האירוע הבחינו בגופה המבותרת שהייתה שרועה על מזרון מוכתם בדם. הם זיהו גם סימני גרירה על הדשא שהובילו למזרון נוסף שהיה גם הוא מוכתם בדם.

עובד התחזוקה אמר לשוטרים כי הוא חושש שמדובר בגופתה של טרודי, וסיפר כי כאשר נפגש איתה יום לפני כן, היה עד לעימות בינה לבין טורילנה. בנוסף אמר כי טורילנה "הטילה עליהם כישופים" במהלך העימות.

במהלך הסיור השוטרים זיהו כי טורילנה נכחה בבית, אך היא סירבה לפתוח את הדלת. רק בסביבות השעה 23:00, לאחר קבלת צו חיפוש, נכנסו השוטרים לבית ועצרו אותה. היא הייתה מכוסה בדם.

אולי יעניין אותך גם:

במהלך החיפוש בביתה מצאו השוטרים חלקי גופה ברחבי הבית, כולל בתנור המטבח בו היה סיר חם למגע שהכיל חלקי גוף מבושלים למחצה.

פילדס עומדת כרגע בפני מספר אישומים, כולל שיבוש הליכי חקירה, שיבוש ראיות והתעללות בגופה. ייתכן כי תעמוד בפני אישומים נוספים בהמשך.