פוטרה המורה ששידרה סרטון אירוטי באמצע השיעור

מורה בתאילנד שידרה סרטון חושפני בלייב במהלך שיעור אותו העבירה לתלמידים. לרוע מזלה, היא נחשפה ופוטרה מבית הספר בגין הפרה חמורה של התקנות החינוכיות

Thai Teacher
מתוך הסטרים של המורה | צילום: צילום מסך

משרד החינוך של תאילנד הורה לפטר מורה לאחר שנודע כי היא שידרה סטרים ובו חשפה את התחתונים שלה בלייב במהלך השיעור. המקרה התרחש בבית הספר באן בואה צ'ום שבמחוז לופבורי. המורה, ששמה לא פורסם, כיוונה את מצלמת הטלפון שלה מתחת לחצאית שלה ושידרה בלייב את השיעור שהעבירה לתלמידים.

הסרטון שותף באפליקציה Bigo Live, פלטפורמת סטרימינג פופולרית במיוחד בדרום מזרח אסיה, אשר מאפשרת למשתמשים לשדר את עצמם בזמן אמת. הצופים יכולים ליצור אינטראקציה עם הסטרימרים ולתגמל אותם במתנות כספיות.

Ban Bua Chum School In Lopburi
בית הספר באן בואה צ'ום | צילום: Google Maps

צילום מסך מתוך הסטרים עלה לרשתות החברתיות והפך לוויראלי. בתמונה ניתן לראות את המורה פותחת את רגליה וחושפת את התחתונים שלה בלייב במהלך השיעור. רבים מהעוקבים של המורה הגיבו לה ושלחו לה כסף. לאחר בירור התגלה כי זו לא הפעם הראשונה שהמורה שידרה סרטונים בעלי אופי מיני במהלך השיעור.

אולי יעניין אותך גם: עשתה ניתוח פלסטי אחד יותר מדי וננעלה מחוץ לחשבון האונלי פאנס שלה

מנהל בית הספר הסביר שמדובר במורה מתלמדת, וכי היא סולקה מבית הספר ב-28 ביוני. ממשרד החינוך נמסר כי החליטו לבטל את הכשרתה ואף אסרו עליה ללמד בבתי ספר, איסור אשר יישאר בתוקף לכל החיים. עוד נמסר כי במעשיה הפרה המורה את סעיף 44 לחוק מועצת המורים והעובדים החינוכיים: על מורה להיות אדם בעל התנהגות מכובדת ומוסר טוב.