התעורר בבית החולים וגילה שעשו לו ניתוח לשינוי מין ללא הסכמתו

הודו: צעיר בן 20 טוען כי עבר ניתוח לשינוי מין ללא הסכמתו במכללה לרפואה: ״כשחזרתי להכרה אמרו לי ששינו לי את המין״. המשטרה פתחה בחקירה ומספר חשודים נעצרו בחשד לקצירת איברים

Confused,puzzled,young,bearded,doctor,man,wearing,white,medical,gown
צעיר בן 20 טוען כי עבר ניתוח לשינוי מין ללא הסכמתו | צילום: Shutterstock

מוג׳אהיד, צעיר בן 20 מסנג׳אק, הודו, טוען כי הוא נפל קורבן להונאה על ידי אדם בשם אומפראקש, לאחר שהאחרון שכנע לכאורה את הרופאים במכללה לרפואה לבצע בו ניתוח לשינוי מין בכפייה.

לכתבות נוספות

לטענתו, אומפראקש איים עליו והטריד אותו בשנתיים האחרונות. הוא אמר לו כי יש לו בעיה רפואית הדורשת בדיקה בבית החולים, וליווה אותו לבית למכללה הרפואית בגרג׳פור במנסורפור.

מוג׳אהיד עבר הרדמה וכשהתעורר גילה שאיבר מינו נכרת. ״הוא הביא אותי לכאן ולמחרת בבוקר עברתי ניתוח״ אמר מוג׳אהיד. ״כשחזרתי להכרה אמרו לי ששינו לי את המין״.

עוד טען כי אומפראקש אמר לו שכעת הוא יצטרך לגור איתו, ואיים לירות באביו ולתפוס את חלקו בנדל״ן של המשפחה. ״הוא אמר ׳הפכתי אתך מגבר לאישה ועכשיו אתה צריך לגור איתי. סידרתי לך עורך דין וארגנתי את מסמכי הנישואים בבית המשפט. עכשיו אני אירה באבא שלך ואעביר את השטחים שלכם על שמי ואז אני אמכור אותם ואסע ללוקנואו׳״.

הוא הוסיף בצער שהוא חושש שאף אחד ממשפחתו או מהקהילה אליה הוא משתייך לא יקבל אותו יותר. למרות החשש, אביו של מוג׳אהיד הגיש תלונה במשטרה ב-16 ביוני. המשטרה עצרה את אומפראקש ומעורבים נוספים.

בתגובה לתקרית ערכו עובדי ה-BKU המייצג את זכויות החקלאים בהודו, מחאה כנגד המכללה ודרשו מהמשטרה לפתוח בחקירה יסודית נגד המעורבים בפרשה. שיאם פאל, יו״ר האיגוד, טען כי בית החולים פועל באופן מכוון לקצירת איברים ושינוי מגדר של אנשים ללא הסכמה.

אולי יעניין אותך גם: תביעה בטורקיה: הפין התכווץ לאחר ניתוח להגדלת איבר המין

״זה מצער מאוד״. אמר. ״אנחנו רוצים שהעסק הבלתי חוקי הזה של קצירת איברים יופסק לאלתר. כל המעורבים, כולל הנהלת בית החולים ומי שסייע לפשע הזה, חייבים לשאת באחריות ולהיענש״.