לבריאות: התעטש כל כך חזק עד שיצאו לו חלקים מהמעיים

גבר בן 63 אכל במסעדה עם אישתו, כאשר לפתע התעטש בעוצמה אדירה מה שגרם לחלקים מהמעיים שלו לצאת מגופו דרך פצעי ניתוח

Sick,unhealthy,ill,allergic,man,has,red,watery,eyes,,runny
התעטש חזק מדי. אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

באמצע ארוחת הבוקר: גבר שסעד עם אישתו התעטש בעוצמה אדירה כל כך עד שחלקים ממעיו יצאו החוצה. כך על פי מקרה שפורסם בכתב העת הרפואי American Journal of Medical Case Reports.

לכתבות נוספות

במהלך טיפולים להישנות הסרטן, נתקל הגבר בסיבוכים בריאותיים ונאלץ לעבור כריתת שלפוחית שתן. הניתוח עבר טוב, ולאחר 15 ימים הסירו רופאיו את הסיכות הקושרות את פצע הניתוח.

לאחר מכן הוא ואישתו יצאו למסעדה על מנת לחגוג את המאורע בארוחת בוקר טובה. אך באמצע הארוחה התעטש האיש עיטוש רציני, שאף לווה במספר שיעולים. הוא הבחין מיד בתחושה ״רטובה״ וחש בכאב בבטן התחתונה.

כאשר הוא הביט מטה הוא ראה לולאות של מעי ורוד מבצבצות מתוך פצע הניתוח. הוא כיסה את המעיים החשופים בחולצתו ואישתו הזעיקה אמבולנס.

Bowel Evisceration
לפני ואחרי הניתוח להחזרת המעיים | צילום: American Journal of Medical Case Reports

הפרמדיקים שהגיעו למקום דיווחו על ״כמויות גדולות של מעי״ מבצבצים מתוך חתך באורך 7.6 ס״מ. הדימום, באופן מפתיע, היה מינימלי.  אחת הפרמדיקות שקלה לדחוף את המעי חזרה באופן סטרילי, אך החליטה שלא לעשות זאת מתוך חשש לפגוע במעי. היא כיסתה את בטנו עם כרית בטן רטובה בתמיסת מלח ואיבטחה אותה למקומה על ידי עטיפה של פד גזה סביב כל הבטן. היא נתנה לו פנטניל ואונדנסטרון בדרך לבית החולים.

בבית החולים קיבל האיש אנטיביוטיקה והובהל לחדר הניתוח. שלושה מנתחים אורולוגיים היו דרושים על מנת להחזיר את המעיים הסוררים חזרה למקומם.

אולי יעניין אותך גם: מסמר שיער: יצא מהמקלחת וגילה דבר מטריד שצמח בכף הרגל שלו

לא ידוע כיצד הוא ואישתו חגגו את הצלחת הניתוח הזה, אך סביר להניח שהם ויתרו על ארוחת הצהריים.