מרגש: החמור שברח לפני 5 שנים אומץ על ידי עדר איילים

אחרי טרזן שאומץ על ידי שבט קופים, ומוגלי שגודל על ידי להקת זאבים, מגיע תורו של דיזל - חמור המחמד שאומץ על ידי עדר איילים.

Donkey Deer
דיזל החמור ועדר האיילים | צילום: maxfennell

מקס פאנל, הרפתקן וחובב ציד, יצא למסע ציד בצפון קליפורניה כאשר נתקל במחזה יוצא דופן: עדר איילים עם בן לוויה יוצא דופן - חמור. הוא מיהר לצלם את התופעה המשונה והעלה את התיעוד לחשבון האינסטגרם שלו. "כנראה אחד ממסעות הציד הפרועים ביותר שלי עד כה" כתב. "נתקלתי בעדר איילים שאימצו חמור. אני לא יכול להתאושש מזה ואני נדהם לראות שהחמור נראה שמח ובריא!"

הסרטון, שצולם מוקדם יותר השנה, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, אך איש לא ידע להסביר באיזה חמור מדובר וכיצד הוא מצא את עצמו כשווה בין שווים בקרב עדר איילים פראיים. אך הכל השתנה כאשר בני הזוג טריי ודייב דרו נתקלו בסרטון וזיהו מיד את דיזל, חמור המחמד האהוב שלהם שברח חמש שנים קודם לכן.

View this post on Instagram

A post shared by Max Fennell (@maxfennell)

בני הזוג סיפרו כי באפריל 2019, במהלך טיול שגרתי במדבר קאצ'י קריק, דיזל נבהל ממשהו ופרץ במנוסה.  בני המשפחה פתחו במבצע חיפוש נרחב במטרה למצוא את החמור האהוב, אך כל הניסיונות לאתר אותו כשלו. הם חששו מהגרוע מכל.

Donkey Deer 2
דיזל החמור, צולם בשנת 2018 | צילום: Terrie and Dave Drewry

אך בזכות התגלית של מקס פאנל, בני הזוג יכולים סוף סוף לנשום לרווחה. דיזל נראה מרוצה לחלוטין ונראה שהוא פופולרי בקרב האיילים, שאימצו אותו לחיקם.

אולי יעניין אותך גם: התוכים בגן החיות לא הפסיקו לקלל - הפתרון של גן החיות היה גאוני

העובדה שהחמור, שהיה פעם מבוית, משגשג בטבע בקרב חבריו החדשים, שימחה אותם מאוד. "סוף סוף אנחנו יודעים שהוא בטוב. הוא חי חיים טובים" אמרה טרי בהקלה. "הוא מאושר, הוא בריא וזאת הייתה הקלה".