משטרת לאס וגאס על המונוליט שהופיע באמצע המדבר: "איך הוא הגיע לשם??"

משטרת המטרופולין של לאס וגאס מדווחת כי מצאה מונוליט מסתורי באמצע המדבר

Monolith 1
המונולית שנמצא בלאס וגאס | צילום: LVMPD

שוב דיווח על מונוליט, והפעם בלאס וגאס. משטרת לאס וגאס הודיעה אתמול כי צוות חילוץ והצלה שסייר בעמק לאס וגאס הבחין במונוליט מסתורי באמצע המדבר. בהודעה שפרסמה ברשתות החברתיות נכתב: "אנחנו רואים הרבה דברים מוזרים כשאנשים יוצאים לטייל [...] במהלך סוף השבוע, צוות חיפוש והצלה זיהה את המונוליט המסתורי הזה ליד פסגת גאס מצפון לעמק. איך הוא הגיע לשם??"

לכתבות נוספות

למרות שמדובר בממצא חריג נראה שהמשטרה לא מייחסת למונוליט חשיבות רבה. בהודעה שפורסמה העדיפו במשטרה לנצל את ההזדמנות ולהזכיר לגבי דגשי בטיחות למטיילים היוצאים לשטח.

נראה שגם המגיבים להודעת המשטרה לא התרגשו. "כל מי שגר במערב רואה כזה באופן שבועי" כתבה גולשת אחת. "אני רואה את זה כבר שנים", כתב גולש אחר. מרבית הדיונים שעלו נגעו לשאלה אם מדובר בתופעה הקשורה לחוצנים או שבעצם מדובר ביצירת אומנות מתוחכמת.

אולי יעניין אותך גם: אורי גלר נגד הפנטגון: "זה הטיוח הברור ביותר מאז צ'רנוביל"

זו לא הפעם הראשונה שמונוליט מסתורי מופיע בלי שום הסבר. בסוף 2020 התגלה מונוליט כסוף באורך כ-7 מטרים על ידי צוות מסוק שטס מעל מדבר יוטה. מונוליטים דומים נמצאו גם בקליפורניה, רומניה ואנגליה. בשנת 2021 נמצא מונוליט דומה בויילס. על פי הדיווחים נראה היה שהמונוליט "נטוע בקפידה" באדמה.