בשעה טובה: סבתא בת 63 ובן זוגה בן ה-26 מצפים לתינוק

שריל וקוראן מקיין ממתינים בכיליון עיניים ללידה שעתידה להתרחש בקרוב בהליך פונדקאות

A2222g
שריל וקוראן מקיין | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

בני הזוג שריל וקוראן מקיין מושכים המון תשומת לב ברשתות החברתיות. השניים מנהלים השניים מנהלים חשבון טיקטוק משותף עם למעלה מ-4 מיליון עוקבים בו הם משתפים את העוקבים שלהם בחיי הזוגיות התוססים שלהם.

סיפור האהבה שלהם התחיל כאשר קוראן נכנס לתחנת דלק בו עבדה שריל כקופאית. למרות פער הגילאים ביניהם (שריל בת 63 בעוד קוראן רק בן 26) הם התאהבו מיד.

למרות ההתאהבות המהירה שלהם, בני הזוג החליטו להתקדם לאט. "לקח זמן עד שהדברים התקדמו" סיפרה שריל בראיון למגזין Closer. "אחרי שעשינו אהבה בפעם הראשונה קוראן הודה שהוא היה בתול. נדהמתי, אבל הוא אמר שהוא חיכה לאדם הנכון, מה שגרם לי להרגיש כל כך מיוחדת".

Love Love
בני הזוג מקיין ביום חתונתם | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השניים נישאו בטקס מרגש ועל אף גילה המבוגר של שריל, החליטו להביא ילד לעולם. הם מצאו פונדקאית שעזרה להם בהגשמת החלום. הם משתפים ברשתות החברתיות את התהליך שהם עוברים יחד כזוג רגע לפני שיהפכו להורים.

@oliver6060 It’s finally happening we’re startung our family @King 🤴🏾 Quran #fyp #agegap #couplegoals #surrogacy #update #baby #finally #thankgod #love #happiness ♬ original sound - Queen cheryl 👸

השניים מחזיקים גם בחשבון אונליפאנס משותף שצובר פופולריות, אך גם מושך כלפי השניים ביקורת ותגובות שליליות מצד גולשים שמתנגדים למערכת היחסים הבלתי שגרתית הזאת. "אנשים אומרים שאולי לא אזכה לראות את הילד שלנו מגיע לגיל 18" אמרה שריל. "אבל זה לא מובטח לאף אחד. אף אחד לא יודע מה עומד לקרות בעתיד – בכל גיל שהוא".

אולי יעניין אותך גם: רצח את אשתו והשתמש בכספי ביטוח החיים כדי לקנות בובת מין

שריל מקיין היא כבר אמא ל-7 ילדים וסבתא ל-17 נכדים. הלידה שתהפוך אותה לאמא בפעם השמינית צפויה לחול בדצמבר הקרוב.