כלות להשגה: מיזם שיתופי שחוסך לך בהוצאות לחתונה

החתונה היא אירוע מרגש ומשמח אבל כרוך בהוצאות רבות. למי שמעוניין לחסוך קצת בהוצאות אבל מבלי להתפשר על איכות, מוזמן להיכנס לאתר כלות להשגה. האתר מציע פתרון מצוין לכלות שרוצות שמלת כלה איכותית של סלוני הכלות המובילים בארץ אבל במחירים שפויים. כלות שהתחתנו ונותרו עם שמלת הכלה שלהן, מוכרות אותן ובכך גם המאורסת זוכה בשמלת כלה במחיר הוגן וגם הנשואה הטרייה יכולה להחזיר לחשבון הבנק שלה חלק מעלות השמלה שקנתה.

לא צריך לשדוד בנק כדי להתחתן

כידוע, תפירה של שמלת כלה חדשה עשויה להגיע בקלות לעשרות אלפי שקלים, וזאת עוד לפני שהזכרנו את נעלי הכלה, התכשיטים, המוצרים הנלווים לכלה, וכמובן גם הקייטרינג והאולם. לכן, הצ'קים לא תמיד מכסים את העלויות וירח הדבש מתחיל בנסיעה אל פקיד הבנק. נראה שאתר "כלות להשגה" מצא פתרון מצוין לסוגיה זו, עם שמלות כלה ממיטב הדגמים והעיצובים שנלבשו רק לשעתיים-שלוש, ומוצעות כיד שנייה בחיסכון של אלפי שקלים. כל שמלה למכירה מוצגת באתר עם תמונה ברורה לצד פרטים רלוונטיים, כגון סגנון, סוג הבד, מידה ומצב שימוש, וכן פרטים ליצירת קשר עם המוכרת. במילים אחרות, כל אחת יכולה למצוא שמלה שעולה בדרך כלל עשרות אלפי שקלים, אך לשלם עליה אלפים בודדים ולעיתים מאות שקלים בלבד.

אפשר גם למכור

מן הצד השני עומדות כמובן נשים שהיום הגדול כבר מאחוריהן, ואינן רואות יתרון גדול בשמלה המעלה אבק בארון. בעיניהן, עדיף להתחיל את החיים המשותפים עם מרחב כלכלי נוח יותר. כלומר, אחרי החתונה ניתן לחזור לאתר, להציע את השמלה או התכשיטים שוב למכירה ולהחזיר חלק נכבד מההשקעה. את הפרסום ניתן להעלות ללא עלויות כיאה למיזם חברתי-שיתופי, ומתוך ידיעה כי השמלה תשמש ותרגש כלה אחרת ביום נישואיה. באפשרותך גם לשלם באתר סכום סמלי ותמורתו שמלת הכלה שלך תקבל חשיפה לקהל רב של מאורסות והכל נעשה על ידי צוות האתר בלבד, הם עושים את העבודה בשבילך.

.

צילום: shutterstock

בשורה חדשה בשוק הכלות

אתר "כלות להשגה" השיק לאחרונה רעיון חדש וראשון מסוגו בארץ- אאוטלט מעצבים. מדובר במבחר שמלות כלה של המעצבים הידועים וסלוני הכלות המוכרים בארץ אשר מוכרים שמלות כלה אאוטלט במחירים מצויינים. בזכות "כלות להשגה" מאורסות רבות יכולות לקנות שמלת כלה בקלות באמצעות המחשב ולקבל אותה עד הבית תוך ימים ספורים. מה צריך יותר מזה?

לא על השמלה לבדה

נכון, המראה המושלם אינו נגמר בשמלה, וגם לסוגיה זו אפשר למצוא מענה מלהיב וחסכוני במיוחד באתר "כלות להשגה". בדיוק כמו האפשרות לקנות שמלות כלה יד שנייה, ניתן למצוא באתר נעלי כלה, עגילים, שרשראות, סיכות לשיער, הינומות, קישוטים, עליוניות, ועוד שלל אביזרים שמתאימים גם לאם הכלה, לאחיות ולשושבינות. מדובר בהיצע נרחב ויפהפה של תכשיטים ואבזרים מיוחדים, שאין כל אפשרות למצוא בחנות פיזית אחת, וכמובן שלא במחירים כה נוחים.

מיזם חברתי שיתופי

אתר "כלות להשגה" מהווה דוגמא מצוינת למיזמים חברתיים התופסים תאוצה בישראל, ומאפשר לכל אחת לחסוך וליהנות ממחיר הוגן, מבלי להתפשר על איכות. בתוך כך, האתר מהווה מקום מפגש לכלות שלפני ואחרי יום הנישואין, ולכן גם קיים בו פורום לתמיכה ועצות מועילות, טיפים מצוינים לקראת החתונה, ושורה ארוכה של עצות ורשימות שיסייעו לכלה לצלוח על הצד הטוב ביותר את היום הגדול.

הכתבה באדיבות: כלות להשגה