מלון בפריז סירב לארח משפחה ישראלית: "לא תקבלו כאן חדר"

ב"לה-פריזיאן" דווח כי משפחה ישראלית שהגיעה בשבוע שעבר למלון נובוטל פורט דה ורסאיי (Novotel Porte de Versailles) שברובע ה-15 בפריז התלוננה במשטרת צרפת כי לא הוכנסה למקום, רק בשל העובדה שהציגו דרכונים ישראליים. מחמוד עומרי, אב המשפחה: "הפנים של הפקיד השתנו לחלוטין כשראה את הדרכונים שלנו. הוא אמר, 'ישראל, אתם חושבים שאתם מלכי העולם"

ניידת משטרה בפריז
ניידת משטרה בפריז | צילום: רויטרס

ב"לה-פריזיאן" דווח אתמול (שני) כי משפחה ישראלית שהגיעה בשבוע שעבר למלון נובוטל פורט דה ורסאיי (Novotel Porte de Versailles) שברובע ה-15 בפריז התלוננה במשטרת צרפת כי לא הוכנסה למקום, רק בשל העובדה שהציגו דרכונים ישראליים.

לפי הדיווח, האירוע התרחש בלילה שבין רביעי לחמישי. אז הגיעה המשפחה - זוג וילדם בן השלוש - למלון מהרשת הידועה. תחילה עמד המחיר על 935 אירו לשלושה לילות - ופקידת הקבלה שסיימה את משמרתה אישרה את ההזמנה. אלא שלפי התלונה, העובד שהחליף אותה, טען אחרת.

לדברי מחמוד עומרי, אב המשפחה, "כשהוא (הפקיד) ראה שיש לי דרכון ישראלי, הוא אמר שמחיר החדר יעלה בסופו של דבר 1,219 אירו. פניו השתנו לחלוטין כשראה את הדרכונים שלנו". מחמוד הוסיף: "הוא אמר לנו, 'אתם, הישראלים, חושבים שאתם מלכי העולם".

בצר לו, ניסה אב המשפחה לבקש סיוע מהמאבטח במלון, "אך הוא עמד לצד פקיד הקבלה. ב-01:30 לפנות בוקר זרקו אותנו עם המזוודות". ב"לה-פריזיאן" דווח כי בעקבות התלונה, פתחה קבוצת "אקור", בעלי רשת "נובוטל", בבדיקה פנימית של האירוע - ופקיד הקבלה המדובר זומן לשיחה.

בתגובה לפניית כלי תקשורת אחרים בצרפת, ברשת סתרו את גרסת הישראלי, ואמרו כי הוויכוח התגלע בין הצדדים בשל העובדה ש"לא נותרו חדרים פנויים" במלון, וכי המתלונן ביקש לקבל סוויטה במחיר של חדר רגיל. אז, לטענת הרשת, "הגיעו הדברים לטונים גבוהים - ופקיד הקבלה הזעיק את המשטרה".