עיתונאי ישראלי נפצע בגאורגיה

צדוק יחזקאלי, שליח "ידיעות אחרונות", נפצע באורח קשה במהלך הפצצה רוסית בעיר גורי • מההפצצה נהרג צלם של הטלוויזיה ההולנדית • יחזקאלי הובל להמשך טיפול רפואי בבית חולים מקומי בעיר הבירה טביליסי

(4:28 דק')

שליח העיתון "ידיעות אחרונות", העיתונאי הבכיר צדוק יחזקאלי, נפצע באורח קשה היום (שלישי) לאחר שנפגע מהפצצה בעיר גורי שבגאורגיה.

יחזקאלי עמד יחד עם עיתונאים נוספים שסיקרו את יום הקרבות בגורי ואת הפצצות הכוחות הרוסיים באזור. לפתע החלה הפצצה במרכז העיר ואחד הפגזים נחת ליד קבוצת העיתונאים. יחזקאלי נפצע קשה באזור פלג גופו העליון. צלם של הטלוויזיה ההולנדית שהיה במקום נהרג מעוצמת הפגיעה.

הוא פונה לבית החולים "המרכז הרפואי הלאומי" בבירה טביליסי, שם נותח במשך מספר שעות על ידי שני רופאים במחלקה לטיפול נמרץ. משפחתו קיבלה עדכון על מצבו. מהעיתון "ידיעות אחרונות" נמסר כי אנשיו נמצאים בקשר שוטף עם הרופאים שמטפלים ביחזקאלי ועם משרד החוץ, ונעשה הכול כדי שהטיפול בו יהיה הטוב ביותר שניתן. צוות רופאים מומחים ובראשם הפרופסור אבי ריבקינד מבית החולים הדסה עין כרם, המריא הערב לגיאורגיה, כדי לסייע בטיפול ביחזקאלי.

העיתונאי הבכיר הוקפץ לאזור הקרבות בגאורגיה רק ביום שישי האחרון. יחזקאלי הוא עיתונאי ותיק מאוד אשר חתום על כמה מהכתבות והתחקירים הגדולים בעיתונות בישרא,ל ביניהם גם התחקיר של נושא השייטת והסרט על חייה של עופרה חזה.

זו לא הפעם הראשונה שנפצע יחזקאלי במסגרת עבודתו העיתונאית. בשנת 1987 הוא נדקר על ידי אוהד בית"ר בירושלים במחאה על כתבה שפירסם.