5 נעצרו בחשד למעורבות ברצח הצעירה בנצרת, בהם בני משפחתה

שוטרי ימ״ר צפון עצרו חמישה חשודים במעורבות ברצח אסאלה פאכורי, בת ה-29 שנורתה למוות ברכבה בעיר לפני כשלושה שבועות. בין העצורים בני משפחתה של הקורבן וחברי ארגון פשע, ומהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים

זמן צפייה: 00:42

לאחר חקירה סמויה של היחידה המרכזית במחוז צפון, חמישה חשודים נעצרו הבוקר (שני), ביניהם בני משפחתה של הקורבן ושני חשודים נוספים מארגון פשע, בגין חשד למעורבות ברצח אסאלה פאכורי שהתרחש לפני כשלושה שבועות בנצרת.

החשודים הובאו הבוקר להמשך חקירתם בימ"ר צפון ובסיומה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרם, מהמשטרה נמסר כי החקירה נמצאת בראשיתה וצפויים מעצרים נוספים.

מעצר חשוד ברצח אסאלה פאחורי בנצרת
מעצר חשוד ברצח אסאלה פאכורי בנצרת | צילום: דוברות המשטרה

לפני כשלושה שבועות, נפתחה אש לעבר רכב בו נסעה פאכורי, תושבת העיר נצרת בת 29. היא נפצעה אנושות - ובהמשך נקבע מותה בבית החולים. כוחות משטרה רבים של המחוז הצפוני, הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות המקרה כשהחקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז צפון.

זירת התאונה בנצרת
אמבולנס בנצרת (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשבת, נורה למוות עבד אלמנאן נאטור, גבר בשנות ה-40 לחייו, בקלנסווה. הוא פונה על-ידי מד"א במצב אנוש לביה"ח מאיר בכפר סבא - אך שם נקבע מותו. תוך 72 שעות נרצחו 10 בני אדם בחברה הערבית.  מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי בעיר, שבו נפגע תושב המקום". גורמי רפואה מסרו כי הקורבן פונה באורח אנוש למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא - ומותו נקבע בהמשך.